رحیم نوهسی از اساتید برجسته هنر رئال ایران در حالی آثار خود را در پس از ۱۰ سال در فرهنگسرای نیاوران روی دیوار برد که حضور گسترده علاقهمندان هنرهای تجسمی از نکات مراسم افتتاحیه بود.
به گزارش سینماسینما، نمایشگاه آثار نقاشی استاد رحیم نوهسی روز گذشته، ۲۹ دی ماه به همت موسسه فرهنگی آوانگارصوتی در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران با استقبال گسترده مخاطبان هنرهای تجسمی افتتاح شد.
بنا بر این گزارش در این نمایشگاه که ۴۰ اثر از آثار نقاشی رحیم نوه سی با تکنیک رنگ روغن روی بوم و با سبک رئال در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، برخی اساتید برجسته هنرهای تجسمی و همچنین چهرههای سرشناس سینما چون ناصر ملک مطیعی، هادی کاظمی و رضا رویگری به همراه مجید ملانورزی(مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد) حضور داشتند.
رحیم نوه سی که از استادان هنر رئال ایران است در گفتگویی کوتاه در خصوص استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه آثار خود گفت: انتظار حضور قابل توجه ای از دوستداران هنرهای تجسمی را داشتم اما به واقع این حضور بی سابقه مخاطبان در افتتاحیه ، من را هم شگفت زده کرده و البته مسئولیت من را در ادامه مسیر فعالیت هنری ام چند برابر میکند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رضا رویگری: بهترین حضور من در سینما «بوتیک» است
- اکران «شهسوار» از چهارشنبه
- «فسیلِ» قاچاق شده آنلاین اکران میشود
- آغاز اکران «جوجه تیغی» از چهارشنبه/ فیلم پربازیگر مستانه مهاجر در راه سینماها
- چوب دستِ هریپاتر یا عصای موسی/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- رئیس سازمان سینمایی: مشکلات رضا رویگری به زودی مرتفع میشود
- در اهمیت راهاندازیِ خانه سالمندانِ مخصوص هنرمندان
- بازیگر سینما از آسایشگاه کهریزک ویدیو داد/ رضا رویگری: حلالم کنید
- تقدیر از رضا رویگری در موزه سینما/ بهترین کار سینماییام را «بوتیک» میدانم
- کاشان میزبان «قبله عالم» شد
- رضا رویگری: فیلمنامههای ضعیف مهمترین معضل سینمای ایران است
- شروع مبهم، پایان مخدوش/ نگاهی به فیلم «امیر»
- گلهمندی رضا رویگری از پرداخت نشدن دستمزدهایش/ طلبهایم را نمیتوانم بگیرم
- فرزند مرحوم ناصر ملکمطیعی: تخریب سنگ مزار پدرم سوءتفاهم بود
- رضا رویگری با “حسن کچل” به تئاتر بازمیگردد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود









