فهرست نامزدهای چهادهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) در بخشهای گوناگون اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، نامزدهای چهادهمین دوره جوایز ایسفا در ۹ رشته به شرح زیر است:
بهترین طراحی هنری
خوشحالیم- ملیکا غلامی (طراحی صحنه)
دونکیشوت – نفیسه ناصرنیا (طراحی صحنه)
سرریز- محسن نصراللهی (طراحی صحنه)
بهترین موسیقی تالیفی
اگر روحی در میان ما هست- سهراب کرمرودی
تکان- نوید صادقی
تونل- فراز عبداللهی
سرریز- سارا بیگدلی شاملو
بهترین صدا
اگر روحی در میان ما هست (صدابردار: اشکان طلوعیان، صداگذار: سهراب کرمرودی)
ایتالیانو (صدابردار: فرزین زند، صداگذار: زهره علیاکبری)
مورچه (صدابردار: سعید زند، صداگذار: صادق نیکفرمان)
بهترین تدوین
ایتالیانو- مرجان طبسی
تکان- شاهین حقشعار
تنها کنار هم-پگاه احمدی
دونکیشوت- محمد نجاریان داریان
بهترین فیلمبرداری
اژه- مهدی حسینی
اگر روحی در میان ما هست- یونس امینی تیرانی
سرریز- ادیب سبحانی
شیفت- علی حسینزاده
بهترین فیلمنامه
گوژپشت- تهمینه بهرام
ایتالیانو- مهدی دواچی
دونکیشوت – راحیل فلاحفر
بهترین بازیگری
هما- مهین صدری
ایتالیانو- باسط رضایی
ایتالیانو- محمد خالقی
مورچه- مهدی قربانی
گوژپشت- مهسا حجازی
بهترین کارگردانی
اژه- هادی رضایتی چران
ایتالیانو- مهدی دواچی
دونکیشوت- راحیل فلاحفر
شیفت- سمانه یدالهی
نامزدهای بهترین فیلم
ایتالیانو- مهسا حاجیکرم، مهدی دواچی
دونکیشوت- علی مصفا، سینا شعربافی
شیفت- حسن شمس، انجمن سینمای جوانان ایران
مراسم اهدای جوایز چهاردهمین دوره جوایز ایسفا به دبیری امیر رضا جلالیان روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در سالن سیفاله داد خانه سینما برگزار میشود.
در این مراسم علاوه بر معرفی برگزیدگان چهاردهمین دورهی جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (جوایز ایسفا) نشان ایسفا به یکی از چهرههای تاثیرگذار سینما و هنر اهدا میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامزدهای جوایز ایسفا پانزدهم معرفی شدند
- انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جوایز ایسفا
- دبیر جوایز ایسفا مشخص شد
- پس از ۶ ماه داوری آثار؛ ایسفا برگزیدگانش را شناخت
- اعلام اسامی فیلمهای مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا
- معرفی فیلمهای راه یافته به مرحله دوم جایزه ایسفا
- درخواست ایسفا از خانه سینما درباره پیگیری علت فوت بهاره للهی، فیلمساز
- فراخوان چهاردهمین دورهی جوایز ایسفا منتشر شد
- معرفی برندگان سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- تمدید مهلت شرکت در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا/ نشان ایسفا به سوسن تسلیمی تقدیم شد
- اعلام آخرین مهلت ثبتنام در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- برگزیدگان آکادمی ایسفا معرفی شدند/ جوایز اصلی به «ارفاق» رسید
- اعلام جزئیات مراسم پایانی جوایز آکادمی ایسفا
- اعلام اسامی فیلمهای راهیافته به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





