نخستین جایزه ملی پویانمایی آب و آتش برگزار میشود.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی، نخستین جایزه ملی پویانمایی آب و آتش توسط انجمن آسیفا ایران و منطقه فرهنگی گردشگری عباسآباد هفته اول اسفندماه ۱۴۰۳ در کوشک باغ هنر برگزار میشود.
در نخستین دوره این جایزه سیدنوید برکچیان بهعنوان رئیس شورای سیاستگذاری، روانبخش صادقی دبیر، عباس قاضیزاهدی دبیر اجرایی و بهرام عظیمی مدیر هنری و رئیس هیأت داوران حضور دارند.
این رویداد در چهار بخش تهران دیدنی، حرفهای، دانشجویی و نوجوان برگزار میشود.
لازم به ذکر است در بخش تهران دیدنی آثار برگزیده در اولویت حمایت مالی برای تولید آثار مربوطه قرار خواهند گرفت. همچنین یکی از نکات حائز اهمیت در این رویداد در نظر گرفتن جوایز مختلف از جمله بهترین انیمیت، بهترین طراحی کارکتر، بهترین طراحی فضا، موسیقی، صداگذاری و … در بخش حرفهای است که در بسیاری از داوریهای پویانمایی کمتر به آن توجه شده بود.
همچنین برای اولین بار بخشهایی چون استوریبرد و استوریریل در بخش تهران دیدنی نیز داوری و به بهترینها جوایز ارزندهای اهدا میشود.
مجموع جوایز نقدی که در نخستین دوره جایزه ملی پویانمایی آب و آتش در نظر گرفته شده بیش از ۵ میلیارد ریال است.
مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۰ بهمنماه ۱۴۰۳ و از طریق پایگاه آسیفا ایران به نشانی www.asifairan.com امکانپذیر است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





