فیلم کوتاه ” این قانون ِ گروه ِ” به نویسندگی و کارگردانی فرزین نوبرانی در جشنواره بینالمللی ۱۰۰ و در بخش رقابتی اولین اکران رسمی خود را تجربه میکند.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه ” این قانون ِ گروه ِ” به نویسندگی و کارگردانی فرزین نوبرانی و تهیه کنندگی گروه سینمایی خلاق آماده اکران شد.
این فیلم در ۸ و ۹ اسفند ماه سال جاری در سینما آزادی در جشنواره بین المللی ۱۰۰ و در بخش رقابتی اولین اکران رسمی خود را تجربه میکند. “این قانون ِ گروه ِ” در دو ورژن زبان فارسی برای جشنوارههای داخلی و زبان انگلیسی برای جشنوارههای بینالمللی فیلمبرداری شده است.
پیش از این فرزین نوبرانی در سمت دستیار اول کارگردان در تله فیلمهای مختلف حضور داشته است. وی دانش آموخته تئاتر از دانشکده هنر و معماری تهران است که همراه گروه تئاتر خلاق با نمایشهای “ماما یرما” ، “پاپا اتللو” و “فکت بث” جایزههای داخلی و بینالمللی را بدست آورده است. آخرین جایزه تئاتر این گروه مربوط به پائیز ۹۷ است که با نمایش “ماما یرما” برنده بهترین اجرای حرفهای و بهترین بازیگری نقش اول زن در کشور بلاروس شد.
کار دوم وی فیلم کوتاه “جهانزیف ” به نویسندگی و کارگردانی فرزین نوبرانی بر اساس طرحی از رضا ثروتی است که در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد. تهیه کنندگی جهانزیف را موسسه سینمایی فارا بر عهده دارد.
عوامل فیلم “این قانون ِ گروه ِ” عبارتنداز: نویسنده و کارگردان: فرزین نوبرانی،تهیه کننده: گروه سینمایی خلاق، بازیگران: محسن علیمحمدی ، محمد صانعی مقدم، فیلمبردار: کیوان شعبانی،صدابردار: کامبیز طاهری، منشی صحنه: صفورا بَرسان، موسیقی: محمد صانعی مقدم، تدوین: علی ملا صالحی، صدا گذار: مهدی تنگستانی، دستیار کارگردان: مصطفی قریشی، طراح گریم: همتا قریشی، طراح پوستر: مرتضی شجاعی، مترجمین: المیرا پویا مهر، محمد صانعی مقدم، دستیار فیلمبردار: جواد عالی زاده، دستیار صدا: مصطفی طاهری، دستیار صحنه: سیما حکیم پور
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- همزمان با برگزاری جشنواره بینالمللی «فیلم ۱۰۰» / مجموعه «دیرین دیرین» بر پای خودمان ایستاده است نه دولت
- تولید و حفظ استعدادها مهمترین دغدغه جشنواره فیلم ۱۰۰ است
- از رضا میرکریمی تا محمدحسین مهدویان/ داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- همزمان با برگزاری جشنواره فیلم ۱۰۰؛ کارگاه از «ایده تا فیلمنامه» در سینما آزادی برگزار میشود
- اعلام ۳۳ فیلم بخش مسابقهی بینالملل جشنوارهی ۱۰۰
- مهلت ارسال آثار به جشنواره «فیلم ۱۰۰» تمدید شد
- فردا با نمایش فیلم در آزادی/ جشنواره بینالمللی فیلمهای ۱۰۰ ثانیهای آغاز میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





