نسیم ادبی و نازنین کریمی بهترین بازیگران زن جشنواره هند/ درخشش فیلم «دم غروب، زعفرانیه» در هندوستان

نسیم ادبی و نازنین کریمی برای بازی در فیلم «دم غروب، زعفرانیه» به ترتیب برنده جایزه بهترین نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره بینالمللی lift india در هندوستان شدند.
به گزارش سینماسینما فیلم سینمایی دم غروب، زعفرانیه به نویسندگی و کارگردانی «محمد آستیم» و تهیهکنندگی «عدنان کاپوسیان»، و از تولیدات دفتر فیلمسازی هشتستاره، یک ملودرام اجتماعی تکاندهنده درباره اعتیاد در شمال شهر تهران است که تمام صحنههای آن به صورت سکانس-پلان و ساعات شب گرفته شدهاند.
گروه بازیگران اصلی فیلم را نازنین کریمی، مهدی زمینپرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی زاده، نوید مهدیزاده، ایمان اخلاقی، با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و با معرفی نجلا نظریان و آیدا رزاقزاده تشکیل میدهند.
سایر عوامل فیلم عبارتند از:
مدیر تولید: احمد مرادی، مدیر فیلمبرداری: علی محرابی، تدوینگر: سجاد عسگرپور، نیما شاعری
مدیر صدابرداری و صداگذاری: آرش برومند، مدیر چهرهپردازی: مهرداد قلیپور، طراح صحنه و لباس: سولماز امیرصادقی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: سیاوش درستکار، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء ، پخش بین الملل: «فرستاسکرینفیلم» به مدیریت سولماز اعتماد، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: عباس بغداد درهئی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا سبکدست، جانشین تهیهکننده: اتابک فروزی، مجری طرح: هلدینگ هشتستاره.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





