به گزارش سینماسینما، محمد علیزاده شب گذشته از ابتدای خندوانه با بینندگان و حاضران همراه شد و از همان ابتدا بعد از سلام و احوالپرسی به درخواست رامبد جوان به صورت زنده قسمتهایی از قطعههای معروف و شنیده شدهاش را همگام با تشویق تماشاچیان اجرا کرد.
در بخشی از گفتگو حرفهایی درباره خواندن تیتراژ برنامه های تلویزیونی و پول دادن خواننده به برنامه ساز بابت این اتفاق به میان آمد؛ علیزاده در جواب به این پرسش اول به شوخی گفت: بله، اتفاقا امروز برای این کار یک چک کشیدم!
بعد هم به طور جدی ادامه داد: کسانی که این حرف را میزنند به نوعی ناتوانند و من امیدوارم که اینها هم روزی آن قدر توانمند شوند که دیگر چنین صحبت هایی را مطرح نکنند.
او همچنین با اشاره به تلاشهایی که در عرصه کاری خود داشته، بیان کرد: من برای پیشروی و صعود در این مسیر خیلی سختی و زحمت کشیدهام و روزهای دشوار بسیاری داشتم.
رامبد جوان در قسمت دیگری از خندوانه از تاثیر حمایت مردم روی ماندگاری یک هنرمند گفت و علیزاده هم این موضوع را تأیید کرد و پس از آن اظهار کرد: الان حدود ۱۷ سال است که غیر از آموزش و این موارد مشغول این رشته ام، اما در تمام این مدت آنقدر عاشق کارم بودم که اصلأ به شهرت فکر نمی کردم و در ذهنم تنها موسیقی، موسیقی و موسیقی بود.
اما نظر دادن در مورد افرادی که رامبد از آن ها اسم میبرد، از دیگر بخشهای این گفتگو بود که به عنوان نمونه علیزاده طی آن «بنیامین بهادری» را پسری باهوش، «محسن چاوشی» را آدمی متفکر و با جسارت خواند، همچنین وی راجع به «احسان خواجه امیری» گفت: من هوش و خواندن او را خیلی دوست دارم.
او در قسمتی از برنامه به ماجرای شکل گیری آهنگ “خیلی خوشحالم” که از روی جمله ای در یک فیلم ترسناک ایجاد شده بود، اشاره کرد و در مورد نکات مهم برای ایجاد یک قطعه دلپسند گفت: خودم همیشه سعی میکنم مطلبی را بگویم و اجرا کنم که به آن اعتقاد دارم و این نکته مهمی است که باید برای دل دادن به کار در نظر گرفت. به همین خاطر من خواهش می کنم تنها به صدای خوب توجه نکنید چون اینطور نیست که هر که صدایش خوب بود برود، بخواند و موفق شود.
رامبد در میانه صحبت ها پرسید: بعضی ها می گویند تو بچه ننهای، درست است؟
پاسخ علیزاده: خیلی زیاد، چون بالاخره آدم بچه ننه اش باشد بهتر از این است که بچه فرد دیگری باشد.
بعد از این ها محمد خان علیزاده با تعریف خاطره ای از صحبت و سرزنش خودش در آینه و تعجب دوستش از دیوانه بودنش گفت و اظهار کرد که اگر دیوانه نبودم وارد این عرصه نمی شدم!
یکی دیگر از رخدادهای این قسمت از خندوانه خواندن سرود جمهوری اسلامی با صدای علیزاده و لبخند ۱۰ ثانیه ای این مهمان بود و بعد هم نوبت به اعلام کاری برای شاد کردن دل یا دل هایی در بیرون از استودیو رسید. او در همین راستا عنوان کرد: قشری که به کنسرت میاید عمومأ گروهی هستند که می توانند و من خیلی سر این موضوع بابت اینکه اتفاقی بیافتد تا همه بتوانند بیایند با ارشاد و مراکز مربوطه بحث و صحبت بسیار کردم تا بلکه دولت برای این حضور بیشتر حمایت و بهایی قائل شود. من دوست دارم برای قشری که در حالت عادی امکان حضور در سالن ها را ندارند، کنسرت برگزار کنم.
در پایان این گفتگو علیزاده آرزو کرد که همه موتورسوارانی که زن و بچه دارند و با این وسیله تردد می کنند، ماشین دار شوند.
پس از این علی مسعودی به عنوان کمدین خاطره ای از عوض کردن کامیون نان خشک با هندوانه در سربازی اش تعریف کرد و بعد از یک رفت و آمد نیما به شکل بایرام این بار به عنوان یک بوتیک دار وارد شد و با پیژامه و یک پیراهن گلدار مجلسی برای رامبد تیپی را طراحی کرد که گویا بسیار شیک محسوب می شد!
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- گزارشی از واکنشها به ویدئوی اعتراضی مهرجویی/ اندوه عمومی سینماگران ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود


اجرای متنوع علیزاده در خندوانه و اظهار نظر راجع به خوانندگانی چون بنیامین و احسان خواجه امیری از رویدادهای این قسمت از برنامه بود.


