به گزارش سینماسینما، محمد علیزاده شب گذشته از ابتدای خندوانه با بینندگان و حاضران همراه شد و از همان ابتدا بعد از سلام و احوالپرسی به درخواست رامبد جوان به صورت زنده قسمتهایی از قطعههای معروف و شنیده شدهاش را همگام با تشویق تماشاچیان اجرا کرد.
در بخشی از گفتگو حرفهایی درباره خواندن تیتراژ برنامه های تلویزیونی و پول دادن خواننده به برنامه ساز بابت این اتفاق به میان آمد؛ علیزاده در جواب به این پرسش اول به شوخی گفت: بله، اتفاقا امروز برای این کار یک چک کشیدم!
بعد هم به طور جدی ادامه داد: کسانی که این حرف را میزنند به نوعی ناتوانند و من امیدوارم که اینها هم روزی آن قدر توانمند شوند که دیگر چنین صحبت هایی را مطرح نکنند.
او همچنین با اشاره به تلاشهایی که در عرصه کاری خود داشته، بیان کرد: من برای پیشروی و صعود در این مسیر خیلی سختی و زحمت کشیدهام و روزهای دشوار بسیاری داشتم.
رامبد جوان در قسمت دیگری از خندوانه از تاثیر حمایت مردم روی ماندگاری یک هنرمند گفت و علیزاده هم این موضوع را تأیید کرد و پس از آن اظهار کرد: الان حدود ۱۷ سال است که غیر از آموزش و این موارد مشغول این رشته ام، اما در تمام این مدت آنقدر عاشق کارم بودم که اصلأ به شهرت فکر نمی کردم و در ذهنم تنها موسیقی، موسیقی و موسیقی بود.
اما نظر دادن در مورد افرادی که رامبد از آن ها اسم میبرد، از دیگر بخشهای این گفتگو بود که به عنوان نمونه علیزاده طی آن «بنیامین بهادری» را پسری باهوش، «محسن چاوشی» را آدمی متفکر و با جسارت خواند، همچنین وی راجع به «احسان خواجه امیری» گفت: من هوش و خواندن او را خیلی دوست دارم.
او در قسمتی از برنامه به ماجرای شکل گیری آهنگ “خیلی خوشحالم” که از روی جمله ای در یک فیلم ترسناک ایجاد شده بود، اشاره کرد و در مورد نکات مهم برای ایجاد یک قطعه دلپسند گفت: خودم همیشه سعی میکنم مطلبی را بگویم و اجرا کنم که به آن اعتقاد دارم و این نکته مهمی است که باید برای دل دادن به کار در نظر گرفت. به همین خاطر من خواهش می کنم تنها به صدای خوب توجه نکنید چون اینطور نیست که هر که صدایش خوب بود برود، بخواند و موفق شود.
رامبد در میانه صحبت ها پرسید: بعضی ها می گویند تو بچه ننهای، درست است؟
پاسخ علیزاده: خیلی زیاد، چون بالاخره آدم بچه ننه اش باشد بهتر از این است که بچه فرد دیگری باشد.
بعد از این ها محمد خان علیزاده با تعریف خاطره ای از صحبت و سرزنش خودش در آینه و تعجب دوستش از دیوانه بودنش گفت و اظهار کرد که اگر دیوانه نبودم وارد این عرصه نمی شدم!
یکی دیگر از رخدادهای این قسمت از خندوانه خواندن سرود جمهوری اسلامی با صدای علیزاده و لبخند ۱۰ ثانیه ای این مهمان بود و بعد هم نوبت به اعلام کاری برای شاد کردن دل یا دل هایی در بیرون از استودیو رسید. او در همین راستا عنوان کرد: قشری که به کنسرت میاید عمومأ گروهی هستند که می توانند و من خیلی سر این موضوع بابت اینکه اتفاقی بیافتد تا همه بتوانند بیایند با ارشاد و مراکز مربوطه بحث و صحبت بسیار کردم تا بلکه دولت برای این حضور بیشتر حمایت و بهایی قائل شود. من دوست دارم برای قشری که در حالت عادی امکان حضور در سالن ها را ندارند، کنسرت برگزار کنم.
در پایان این گفتگو علیزاده آرزو کرد که همه موتورسوارانی که زن و بچه دارند و با این وسیله تردد می کنند، ماشین دار شوند.
پس از این علی مسعودی به عنوان کمدین خاطره ای از عوض کردن کامیون نان خشک با هندوانه در سربازی اش تعریف کرد و بعد از یک رفت و آمد نیما به شکل بایرام این بار به عنوان یک بوتیک دار وارد شد و با پیژامه و یک پیراهن گلدار مجلسی برای رامبد تیپی را طراحی کرد که گویا بسیار شیک محسوب می شد!
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- گزارشی از واکنشها به ویدئوی اعتراضی مهرجویی/ اندوه عمومی سینماگران ایرانی
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- معجونی، ژوله و جوان داوران خندانندهشو ۳ شدند
- کلیشههایی که با بازیهای رامبد جوان شکست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش