مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره اکران فیلمهای نوروزی بیان کرد که به دلیل تنوع این فیلمها، همه سلایق راضی بودند.
به گزارش سینماسینما، رضا سعیدیپور، مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره تحلیل خود از وضعیت اکران فیلمها در ایام نوروز ۹۷ گفت: «قاعدتا فیلمهای نوروزی با هر ترتیبی که اکران شود موفق است. این دوره هم همینطور بود و فقط یک فیلم در اکران نوروزی ناموفق بود و ۶ فیلم دیگر اکران قابل قبولی داشتند.»
او اضافه کرد: «گرچه امسال قیمت بلیت پردیسها افزایش داشت اما ما مشکلی نداشتیم و باز هم استقبال خوبی از فیلمها صورت گرفت.»
سعیدیپور درباره وضعیت استقبال مردم از فیلمهای سینمایی در طول سال با توجه به اکران نوروزی بیان کرد: «اگر سبد فیلمهای ما درست تنظیم شود با همین استقبال مواجه خواهیم شد. فیلمها در ماههایی که قرار است اکران شوند باید در بستههایی قرار بگیرند که از تنوع لازم برخوردار باشند.»
مدیر پردیس سینمایی آزادی در پایان درباره رضایت مردم از فیلمهای نوروزی نیز توضیح داد: «این فیلمها توانسته بودند ذائقه مردم را راضی نگه دارند. کسانی که مراجعه میکردند از سلایق مختلفی برخوردار بودند و فیلمها هم ذائقههای مختلف را برآورده میکرد بنابراین هرکسی هر فیلمی را انتخاب میکرد راضی بود و مردم وقتی از سالنها بیرون میآمدند اعتراض نمیکردند.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا نگرانی سینماگر از انتشار خلاصه داستان فیلمش درست است؟!
- طرحی برای نجات سینمای بدنه ارائه میشود
- احمد ضابطی جهرمی: رتبهبندی سنی از ملاکهای اصلی در سینمای دنیا است
- اکران مردمی «شبی که ماه کامل شد»/ دعوت نرگس آبیار از مردم برای ارائه نظراتشان درباره فیلمش
- مدیر سینما آزادی مطرح کرد: وضعیت نگرانکننده اکران ماه مبارک رمضان
- دسته گل «آشغالهای دوست داشتنی» برای تحریم حوزه هنری
- باراک اوباما لیست محبوبهای سال خود را منتشر کرد
- مروری بر خاطرات گذشته در شب یلدا/ از «خواهران غریب» تا «مریم مقدس» در تلویزیون
- واکنش مدیر سینما آزادی به ادعای آقای بازیگر/ هیچ فیلمی را کمتر از چهار هفته اکران نکردهایم
- از «آزادی مشروط» تا «شور شیرین»/ فیلمهای تلویزیون برای ۱۸ تیر
- زیر و بم ماجرای تبلیغات تلویزیونی فیلمهای سینمایی/ پایانی انحصارگرایی تلویزیون
- نمایش «اتوبوس شب» و «یک تکه نان» از تلویزیون/ پخش بیش از ۶۰ فیلم در نیمه خرداد
- بیتوجهی کامل تلویزیون به اکران رمضان/ طرح شکست خورد
- «چ»، «کنعان»، «عطش»، «سلطان» و «ویلاییها» را آخر هفته در تلویزیون ببینید
- یک میلیون نفر فروردین ۹۷ در سینماهای حوزه هنری فیلم دیدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





