فیلمهای برگزیده اسکار ۲۰۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمیآیند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلمهای برگزیده اسکار ۲۰۱۷ به مدت پنج روز (۲۶ تا ۳۱ فروردین) در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمیآیند.
در روز نخست، شنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «زوتوپیا» و ساعت ۲۰ فیلم «تپه هکسا» به نمایش درمیآیند.
روز یکشنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «سالی» به نمایش درمیآید.
دو فیلم «شیر» و «حصارها» به ترتیب ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ روز دوشنبه ۲۸ فروردین به نمایش درمیآیند.
فیلم «ورود» سهشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۲۰ به نمایش درمیآید.
روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «موانا» و ساعت ۲۰ فیلم «منچستر کنار دریا» به نمایش درمیآیند.
در آخرین روز، پنجشنبه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ فلم «اگر سنگ از آسمان ببارد» برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران مطرح شد: مهاجرت در عصر مدرن تبدیل به یک پدیده سیاسی شده است
- ادامه برنامه مرور فیلمهای مریل استریپ؛ «خارج از آفریقا» در سینماتک خانه هنرمندان ایران اکران میشود
- برشهای کوتاه/ مصاحبه خسرو سینایی در افتتاح سینماتک خانه هنرمندان
- فیلم غفلت با حضور فریدون جیرانی نقد و بررسی شد
- «نفس» چطور راهی اسکار شد؟/ گفتوگوی سینماسینما با امیر اسفندیاری درباره انتخاب فیلم آبیار
- گام بلند گری اولدمن برای کسب جایزه اسکار با نقش چرچیل
- «به بشقاب من خیره نشو» نماینده کرواسی در اسکار شد
- تایلند با «تاوقتی هوا تاریک میشود» به اسکار میآید
- نگاهی به سینمای معاصر آمریکای لاتین در سینماتک خانه هنرمندان
- نمایش فیلم «غریبه و مه» در خانه هنرمندان ایران
- موبایل در پشت صحنه اسکار ممنوع!
- سینمای ایران در سال ۱۳۹۵ / از دومین اسکار تا سوگ درگذشت یاران
- واکنش تازه و متفاوت ترانه علیدوستی به موفقیت «فروشنده» در اسکار
- انتقاد دکتر پزشکیان از بی توجهی صدا و سیما به جایزه اسکار فرهادی
- نوشته فرزاد مؤتمن درباره فیلم خوب و جایزه اسکار اصغر فرهادی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





