تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175723

فیلم کوتاه مهاجر (The Settler) به کارگردانی زهرا میرزایی تا کنون در ۱۴ جشنواره‌ مختلف در کشورهایی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، روسیه، ترکیه، ایتالیا، ونزوئلا، و هند به نمایش در آمده و در برخی از جشنواره ها نامزد شده و جایزه کارگردانی نیز دریافت کرده است.

به گزارش سینماسینما، «مهاجر» که به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است با همکاری ترکیبی از عوامل ایرانی و آمریکایی مقابل دوربین قرارگرفته است. این فیلم داستان مردی لاتین تبار به نام خوان را دنبال می‌کند که خانواده خود را رها کرده و به امید زندگی بهتر به ایالات متحده مهاجرت کرده است. در حالی که او سخت کار می‌کند و هدفش ساختن آینده‌اش است، با مبارزات اجتماعی و عاطفی روبرو می شود.

این فیلم تاکنون نامزد جایزه بهترین فیلم کوتاه در جشنواره گریفیکس کانادا، نامزد جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره بین المللی برزیل، نامزد جایزه بهترین فیلم درام کوتاه جشنواره بین المللی الترنتیو کانادا شده و همچنین جایزه کارگردانی در بخش کوتاه جشنواره بین المللی بردرم ترکیه و لوح افتخار جشنواره بین المللی سیلان لس آنجالس در آمریکا را دریافت کرده است.

این فیلم همچنین برای نمایش در جشنواره‌هایی همچون کلارا هند، هیلتاپ در آمریکا، تگزاس، ۵ قاره ونزوئلا، مسکو در روسیه (در بخش فینال فیلم کوتاه)، امی کورتی ایتالیا، لیفت اف انگلستان و پونه در هند انتخاب شده است.

ادوین روآ، مارسلا فرلیتو، کامیلو لینارس، رودین رویز، خوزه لوپز، برایانا پرز، جورج پرز، حضور ویژه توسط: جیمز پی مگنر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

‎فهرست کامل عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: زهرا میرزایی، تهیه کننده: سینا بهمنش، مدیر فیلمبرداری: اس. کورلئونه، ضبط صدا: لویی مک کینلی، گریمور: اریکا علی، طراح صحنه و لباس: زهرا میرزایی، تدوین: علیرضا معصومی، آهنگساز : آرش مافی.

«مهاجر» اولین فیلم زهرا میرزایی در مقام نویسنده و کارگردان محسوب می‌شود و به صورت مستقل ساخته شده که موفق به حضور جهانی در جشنواره‌های مختلف شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها