فیلم مستند «سوگند بقراط»، ساخته حسین کاکاوند، روز دوشنبه، پنج شهریور، ساعت ۱۶ در بخش مستند سومین دوره جشنواره فیلم سلامت به روی پرده خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، انجمن اماس ایران، از اهالی فرهنگ و تمامی فعالان حوزه سلامت و مبتلایان به اماس و خانواده هایشان دعوت میکند تا برای از این فیلم، در جشنواره سلامت حضور پیدا کرده و به تماشای «سوگند بقراط» بنشینند.
سهیل گوهری، مدیر روابطعمومی انجمن اماس ایران، ضمن اعلام این خبر و دعوت از همگان، میگوید: « فیلم «سوگند بقراط» با حمایت این انجمن و توسط یکی از اعضای این انجمن ساخته شده که خود به اماس مبتلاست و به همین جهت دغدغه مبتلایان به ام اس را به درستی نشان داده است.»
گوهری در ادامه تأکید میکند: «از آنجا که مستند «سوگند بقراط»، به اهمیت رابطه بیمار و پزشک میپردازد و نگاهی خاص و جدید دارد، قطعا تأثیرگذاری زیادی در حوزه بهبود برخورد پزشکان با بیماران خواهد گذاشت».

حسین کاکاوند، کارگردان این مستند پیشتر، فیلم «میلین» را ساخته بود که در نخستین دوره جشنواره فیلم سلامت به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.
سومین دوره از جشنواره فیلم سلامت از ۱ تا ۵ شهریور در پردیس چارسو برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به سومین جشنواره فیلم سلامت / گزارش تصویری
- خاطره ناگفته داریوش مهرجویی درباره محمدرضا پهلوی
- پیشنهاد جالب کتایون ریاحی به مردم/ همه به یک روانشناس نیاز داریم
- فیلمهای سینمایی سومین جشنواره فیلم سلامت معرفی شد
- کیانوش عیاری: سیگار را حماقت بشر میدانم
- اختتامیه جشنواره ای که می خواهد رقیب فجر باشد!/ معرفی برگزیدگان
- گزارش تصویری از آخرین روز جشنواره فیلم سلامت
- گزارش تصویری سومین روز از جشنواره فیلم سلامت
- کارگاه آموزشی رخشان بنیاعتماد در جشنوار فیلم سلامت/تصاویر
- گزارش تصویری نشست خبری دومین جشنواره فیلم سلامت
- یادبود دو سینماگر درگذشته و حمایتهای ۲۰۰ میلیون تومانی یک جشنواره
- ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دومین جشنواره فیلم سلامت
- جلسه مشترک جشنواره سلامت و انجمن اهدای عضو؛ آمادگی برای همکاری با فیلمسازان
- ۲۰تیرآخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره سلامت
- واکنش روزنامه کیهان به اولین جشنواره فیلم سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





