فیلم مستند «سوگند بقراط»، ساخته حسین کاکاوند، روز دوشنبه، پنج شهریور، ساعت ۱۶ در بخش مستند سومین دوره جشنواره فیلم سلامت به روی پرده خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، انجمن اماس ایران، از اهالی فرهنگ و تمامی فعالان حوزه سلامت و مبتلایان به اماس و خانواده هایشان دعوت میکند تا برای از این فیلم، در جشنواره سلامت حضور پیدا کرده و به تماشای «سوگند بقراط» بنشینند.
سهیل گوهری، مدیر روابطعمومی انجمن اماس ایران، ضمن اعلام این خبر و دعوت از همگان، میگوید: « فیلم «سوگند بقراط» با حمایت این انجمن و توسط یکی از اعضای این انجمن ساخته شده که خود به اماس مبتلاست و به همین جهت دغدغه مبتلایان به ام اس را به درستی نشان داده است.»
گوهری در ادامه تأکید میکند: «از آنجا که مستند «سوگند بقراط»، به اهمیت رابطه بیمار و پزشک میپردازد و نگاهی خاص و جدید دارد، قطعا تأثیرگذاری زیادی در حوزه بهبود برخورد پزشکان با بیماران خواهد گذاشت».

حسین کاکاوند، کارگردان این مستند پیشتر، فیلم «میلین» را ساخته بود که در نخستین دوره جشنواره فیلم سلامت به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.
سومین دوره از جشنواره فیلم سلامت از ۱ تا ۵ شهریور در پردیس چارسو برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به سومین جشنواره فیلم سلامت / گزارش تصویری
- خاطره ناگفته داریوش مهرجویی درباره محمدرضا پهلوی
- پیشنهاد جالب کتایون ریاحی به مردم/ همه به یک روانشناس نیاز داریم
- فیلمهای سینمایی سومین جشنواره فیلم سلامت معرفی شد
- کیانوش عیاری: سیگار را حماقت بشر میدانم
- اختتامیه جشنواره ای که می خواهد رقیب فجر باشد!/ معرفی برگزیدگان
- گزارش تصویری از آخرین روز جشنواره فیلم سلامت
- گزارش تصویری سومین روز از جشنواره فیلم سلامت
- کارگاه آموزشی رخشان بنیاعتماد در جشنوار فیلم سلامت/تصاویر
- گزارش تصویری نشست خبری دومین جشنواره فیلم سلامت
- یادبود دو سینماگر درگذشته و حمایتهای ۲۰۰ میلیون تومانی یک جشنواره
- ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دومین جشنواره فیلم سلامت
- جلسه مشترک جشنواره سلامت و انجمن اهدای عضو؛ آمادگی برای همکاری با فیلمسازان
- ۲۰تیرآخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره سلامت
- واکنش روزنامه کیهان به اولین جشنواره فیلم سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





