مستند_انیمیشن «کاغذ پاره ها» در جشنواره فیلم Dmz کره جنوبی در بخش مسابقه آسیا به نمایش در می آید.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند_ انیمیشن «کاغذ پاره ها» با نام بینالمللی”The Unseen” ساخته بهزاد نعلبندی در دوازدهمین دوره جشنواره Dmz در کره جنوبی به نمایش در می آید.
دوازدهمین دوره این جشنواره که مهم ترین جشنواره مستند آسیایی در بخش DMZ کره جنوبی در شهر گویانگ که تنها نقطه غیرنظامی جهان است از ۱۷ تا ۲۴ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا۳ مهر برگزار می شود.
این جشنواره مهم مستند در منطقه DMZ در مرز میان کره شمالی و کره جنوبی قرار دارد و مکان آغاز اختلافات دو کره بوده است که امروزه به پیشنهاد سازمان ملل به نقطه غیر نظامی و مکانی برای صلح تبدیل شده است.
این رویداد مهمترین جشنواره فیلم مستند کره جنوبی است که در سال های اخیر با حمایت از فیلمسازان آسیایی و بینالمللی به اتفاق مهمی در آسیا تبدیل شده است.
مستند- انیمیشن «کاغذ پارهها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسفباری در یک کمپ نگهداری می شوند.
این فیلم برای اولین بار در جشنواره بینالمللی فجر رونمایی شد و نمایش بینالمللی خود را در جشنواره مهم «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین حضور داشته و در جشنواره سینما حقیقت حضور موفقی داشته است.
پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.
عوامل فیلم «کاغذ پاره ها» عبارتند از: نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین ، تهیه کننده و کارگردان بهزاد نعلبندی، آهنگساز عطا ابتکار، طراح صدا انسیه ملکی، پژوهشگر الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی غزاله سعادتی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آنیتا، گمشده در اخبار» در راه آلمان، لهستان و تایوان
- راهیابی «آنیتا، گمشده در اخبار» به جشنوارهای در پالرمو
- «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
- رقابت «آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره استانبول
- موفقیت «آنیتا، گمشده در اخبار» در هند
- رونمایی از اولین عکس «آنیتا، گمشده در اخبار»/ مستند-انیمیشن ایرانی به هند رفت
- «کاغذپارهها» آنلاین اکران میشود
- رخشان بنی اعتماد: در بیان موضوعات و مسائل اجتماعی به تکرار رسیدهایم
- «کاغذپارهها» از اول بهمن اکران عمومی میشود
- هانیه توسلی بازیگر «چهره به چهره» شد
- نمایش «کاغذ پارهها» در جشنواره فیلم تورنتو
- گفتوگو با بهزاد نعلبندی کارگردان «پرو»/ نیاز بزرگ انسان شنیدن قصه است
- نمایش «کاغذ پارهها» در جشنواره بینالمللی ترانسیلوانیا رومانی
- نمایش فیلم «پرو» در موزه سینما
- لباسی برای فائزه، سپیده، مینو و دیگران/ نگاهی به فیلم «پرو»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





