تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86172

سینماسینما،علی پاکزاد-احد آزادیخواه نماینده مجلس گفت:« به هیچ وجه حرکتی که صورت گرفته را تایید نمی کنم. متاسفانه انتخاب و نوع تبلیغاتی که در نظر گرفته بودند در خور و شان فیلم « به وقت شام» نبوده است. اگر این اتفاقات با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته باشد قطعا باعث تاسف و خجالت است. نباید به آرامش و وقار مردم ضربه زد. می توانستند راهکار بهتری را انتخاب می کردند.»

به گزارش سینماسینما، اتفاقات مجتمع تجاری کوروش و نوع تبلیغاتی که دست اندر کاران فیلم «به وقت شام» در نظر گرفته بودند باعث رعب و وحشت بسیاری از مردم شد که بازتاب گسترده ای هم در رسانه ها داشت. احد آزادیخواه نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی نیز درباره این اتفاق واکنش نشان داد.

احد آزادیخواه  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اتفاقات مجتمع تجاری کوروش و تبلیغات فیلم به «وقت شام» گفت:«فیلم «به وقت شام» یکی از پر فروش ترین فیلم های سینمای ایران است. اکنون نیز فکر می کنم جایگاه خوبی را در جدول فروش داشته باشد. مردم استقبال خوبی از این فیلم به عمل آورده اند. یعنی فیلم «به وقت شام» نیازی به انجام چنین تبلیغاتی آن هم در جای عمومی ندارد. البته درباره این موضوع و ایجاد رعب و وحشت نهاد های انتظامی و امنیتی باید ورود کنند و پاسخگو باشند.»

او ادامه داد:« به هیچ وجه حرکتی که صورت گرفته را تایید نمی کنم. متاسفانه انتخاب و نوع تبلیغاتی که در نظر گرفته بودند در خور و شان فیلم «به وقت شام» نبوده است. اگر این اتفاقات با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته باشد قطعا باعث تاسف و خجالت است. نباید به آرامش و وقار مردم ضربه زد. می توانستند راهکار بهتری را انتخاب کنند.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها