رسول صدرعاملی در صفحه فیسبوک خود نوشتهای را همراه با عکسی از پشت صحنه فیلم «سونامی» ساخته میلاد صدرعاملی منتشر کرده است.
به گزارش سینماسینما، صدرعاملی در این پست نوشته است:
ششمین روز فیلمبرداری سونامی بود که : پرویزخان یشایایی تهیه کننده بزرگ سینمای ایران به همراه کیومرث پور احمد و علی سرتیپئ برای تبریک و البته روحیه دادن به میلاد سر صحنه فیلمبرداری سونامی آمدند و کمی بعدترش نیز برانکو ی بزرگ و عزیز با همراهی رضا چلنگر دوست داشتنی آمدند و برانکو گفت آمده است که بگوید خوشحال است برای میلاد که اولین فیلم سینمایی خودش را آنهم با یک موضوع ورزشی میسازد ، به برانکو گفتم : من استقلالی هستم و جواب شوخی اش این بود که : بالاخره هر انسانی اشکالاتی دارد! سالها پیش وقتی که برانکو مربی تیم ملی ایران بود و راهی جام جهانی ،میلاد مستند بلند : پیاده روهای واراژدین را در موردش ساخته بود ، فیلمی که موفق شد جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلمهای ورزشی میلان ایتالیا را بگیرد، ، خوشحالم که میلاد در سی و پنج سالگی ,اولین فیلم سینمایی خود را میسازد ، او وقتی به دنیا امد من پنج سال بود که کار در سینما را شروع کرده بودم ، سالهای بسیار سخت و حتی خوفناک سینمای ایران که برای همه ما دشوار ترین سالهای زندگیمان بود چون جان میکندیم که سینما زنده بماند و کودکان ما اهالی سینمای ایران در لابلای همین روزها و سالهای سخت دهه های شصت و هفتاد بود که با رنج های ما بزرگ شدند و حالا این سینمای بالنده و با شکوه به دست جوانان خوب و خلاق رسیده است ، مبارک همه شان باشد و دوست دارم تشکری هم داشته باشم از مونا تفضلی عزیز که پذیرفت سرمایه گذار این پروژه باشد و با دیدن مجموعه فیلمهای قبلی میلاد ریسک این سرمایه گذاری را پذیرفت و برایش ارزوی موفقیت میکنم و آمدنش را به جمع اهالی سینمای ایران تبریک ، چون امده است که بماند و ادامه دهد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زیبا صدایم کن»؛ نجواى مردى از دل باران
- «زیبا صدایم کن»؛ بذرِ امید
- «زیبا صدایم کن»؛ ملودرامی احساسی
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- اختتامیه پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما؛ یادبود کیومرث پوراحمد و داریوش مهرجویی برگزار شد
- میان مردم و سینما فاصله افتاده است/ زنان را فراموش نکردیم
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
- پیام کانون کارگردانان به مناسبت اولین سالگرد درگذشت کیومرث پور احمد
- اکران آنلاین آخرین ساخته کیومرث پوراحمد
- یادداشت کیانوش عیاری درباره «جنگل پرتقال»؛ با ۶۰ هزار تومان، میلیونی لذت ببرید
- «آهو» و «جنگل پرتقال» به سینماها میآید
- آخرین تصمیمات خانه سینما در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش
- داوران بخش ملی و بینالملل جشنواره۳۵ فیلم کودک معرفی شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





