تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 162766

برنامه “نیم نگاه” که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود و به رفع چالش های حوزه سلامت می پردازد، فردا ۲۵ مهر ماه به موضوع غربالگری سلامت جنین اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سهیلا باقری، تهیه کننده در این باره می گوید: برنامه نیم نگاه رادیو سلامت روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی تقدیم شنوندگان می شود. در این برنامه سعی می کنیم پیگیر مطالبات مردم در حوزه سلامت باشیم. روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه قصد داریم به موضوع غربالگری سلامت جنین و محدودیت های احتمالی برای سقط درمانی می پردازیم.
وی ادامه می دهد: در این برنامه با توجه به درخواست دادگستری یکی از استان ها برای ثبت موارد مثبت بارداری به منظور پیگیری سقط های جنایی و نگرانی زوجین از ایجاد محدودیت برای انجام غربالگری نظر مسئولان و کارشناسان این حوزه را جویا خواهیم شد.
برنامه نیم نگاه ساعت ۱۲ روی آنتن می رود. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است. پیگیری مطالبات مردم از مهمترین رسالت های این برنامه است به همین دلیل شنوندگان بسیاری این برنامه را دنبال می کنند. تهیه کننده نیم نگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه سهیلا باقری است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها