تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159353

برنامه نیم نگاه روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه به تهیه کنندگی سهیلا باقری نگاهی به قطعی های برق و از کار افتادن تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای تداوم حیات بیماران دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سهیلا باقری درباره برنامه نیم نگاه می گوید: امسال هم طبق روال دو، سه سال گذشته شاهد خاموشی ها و قطع برق بودیم. قطعی هایی که گاه اعلام می شد و برخی مواقع هم برنامه ریزی نشده و بدون اعلام قبلی صورت گرفت. خاموشی ها و نوسانات جریان برق مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده و موجب اختلال در زندگی آنها شده است. توقف کار چراغ راهنمایی و رانندگی و ایجاد تصادف ها، از کار افتادن آسانسورها، از کار افتادن تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای تداوم حیات بیماران به ویژه بیماران کرونایی و … همه از تبعات قطع برق برای شهروندان است. علاوه بر این قطع برق پیامدهای گاه بسیار سنگین و جبران ناپذیر برای کسب و کارها به ویژه صنایع دارد که از جمله آنها می توان به وقفه در کار تولید، آسیب دیدن تجهیزات ارزشمند کارخانه ای و کارگاهی، خراب شدن دستگاه های برقی و موارد دیگر اشاره کرد.
وی ادامه می دهد: بنابراین در برنامه نیم نگاه روز یکشنبه ۱۰ مرداد با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت و عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت به بررسی تبعات برق صنایع خواهیم پرداخت. این برنامه روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه پخش می شود.مشاور و مجری کارشناس لیلا علوی است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها