تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 178981

برنامه “نیم نگاه” که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه اجتماعی می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نیم نگاه با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم، تولید و و پخش می شود. این برنامه روز یکشنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۲ به بررسی موضوع قانون حفاظت از اراضی کشاورزی و نقدها مطرح شده می پردازد. در این برنامه سرهنگ رضا اکبری فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مصطفی نوری حقوقدان و پژوهشگر حفاظت از حقوق محیط زیست و منابع طبیعی حضور دارند و در این باره صحبت می کنند. این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است.
همچنین برنامه نیم نگاه روز چهارشنبه ۱۲ مرداد به مبحث سامانه سلامت باروری اختصاص دارد و کارکردها و نقدهای مطرح شده به این سامانه را مورد بررسی قرار می دهد. ارتباط تلفنی با پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر ناهید خداکرمی رئیس انجمن علمی مامایی برقرار می شود. این برنامه در این روز از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت روی آنتن می رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها