تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97334

محمد نیک بین می گوید: رییس سازمان سینمایی شروع خوبی را داشت، ولی در خاتمه دوره اش به بحران هایی برخورد کرده که عملکرد او را تحت الشعاع خودشان قرار داده اند.
به گزارش سینماسینما ،تهیه کننده فیلم «ملی و راههای نرفته اش» درباره عملکرد حیدریان در دوران ریاستش بر سازمان سینمایی، به بانی فیلم گفت: مسئله فقط عملکردشان نبوده؛ کلی مسائل دیگر در کشور حکمفرما بوده و همه چیز را تحت تأثیر قرار داده که سازمان سینمایی هم طبعا از آن مستثنی نبوده. جو کلی جامعه در عرض شش- هفت ماه گذشته خیلی چیزها را تحت تأثیر خودش قرار داده و شاید مسئولان خیلی حرکت شان در این موج عظیم نتوانسته تاثیرگذار باشد. رییس سازمان سینمایی شروع خوبی را داشت، ولی به هر حال یک سری از بحران ها وجود دارد و مهم این است که به چه شکل با این بحران برخورد شود و آیا در موقعیتهای حساس می توانند کار خاصی انجام دهند یا خیر؟! آقای حیدریان از حیث تبیین سیاستگذاری ها در حوزه سینما به نظرم عملکرد نسبتا مثبتی داشته، ولی در خاتمه دوره اش به بحران هایی برخورد کرده که عملکرد او را تحت الشعاع خودشان قرار داده اند.
تهیه کننده فیلم «سوپراستار» درباره احتمال انتصاب رییس سازمان سینمایی جدید از بین گزینه هایی چون علیرضا تابش، شهاب اسفندیاری و محمد احسانی و اینکه شانس کدام یک بیشتر است، افزود: من نسبت به علیرضا تابش شناخت دارم ولی درباره بقیه شناخت چندانی ندارم و نمی توانم در این باره نظری بدهم.
تهیه کننده فیلم «واکنش پنجم» درباره اینکه رییس سازمان سینمایی تا چه حد توانسته به وظایفش عمل کند، اظهار داشت: یک سری از فیلم ها گویی ساخته شده اند به خاطر اینکه موقعیت اکران نداشته باشند و از آنسو فیلم های پرفروش طبیعتاً از بهترین فرصت ها استفاده می کنند. به نظرم این مسئله ربطی به عملکرد رییس سازمان سینمایی ندارد که بعضا به پای او نوشته می شود. در جریان ریز تولید فیلم ها هم نیستم که چه فیلم هایی ساخته شده اند و چه فیلم هایی در اکران هستند تا از این منظر درباره عملکرد سازمان سینمایی صحبت کنم. هنوز نصف دیگر سال باقی مانده و باید تا پایان دوره مدیریت او صبر کرد و سپس به نتیجه گیری رسید.
***

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها