هایده صفی یاری تدوینگر ایرانی برای تدوین فیلم «محافظ برادر» برنده جایزه بهترین تدوین جشنواره فیلم «آنتالیا» شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم «آنتالیا» ترکیه شنبه شب ۹ اکتبر برگزیدگان رویداد امسال خود را معرفی کرد.
در بخش بین الملل پنجاه و هشتمین دوره جشنواره پرتقال طلایی «آنتالیا» فیلم «آزادی» به کارگردانی کلارا روکوئه جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.
در بخش فیلم های داخلی کشور ترکیه نیز، درام اجتماعی «محافظ برادر» با موضوع کودکان کرد که در یک مدرسه شبانه روزی ترکیه با ترس زندگی می کنند، توانست جایزه بهترین فیلم بخش داخلی جشنواره را کسب کرد.
در این دوره از جشنواره، هایده صفی یاری تدوینگر شناخته شده کشورمان نیز به همراه فریت کارهان و سرکان سزگین جایزه بهترین تدوین فستیوال را در بخش داخلی برای تدوین فیلم «محافظ برادر» دریافت کرد.
جشنواره بین المللی فیلم پرتقال طلایی «آنتالیا» بین روزهای ۲ تا ۹ اکتبر برگزار شد. در این دوره از جشنواره فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی از ایران اولین نمایش خود در ترکیه را تجربه کرد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز فیلمبرداری «داستانهای موازی» در پاریس
- هایده صفییاری برگزیده جشنواره ترابیکا شد
- اعلام نامزدهای بخش سینمای بیست و یکمین جشن حافظ
- هایده صفییاری داور جشنواره شبهای سیاه تالین شد
- جزئیات فیلم تازه بهمن قبادی/ اولین نمایش جهانی «چهار دیوار» در جشنواره توکیو
- به ۲۴ سینماگر گواهینامه هنری درجه یک اهدا شد/ انتشار اطلاعات ارزشیابی هنرمندان
- اصالت
- اعضای هیات داوران جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا معرفی شدند
- هایده صفییاری «هلذون» را تدوین میکند/ دومین فیلم بلند مزدک میرعابدینی در مرحله پس از تولید
- استقبال از قصر شیرین در پنجاه و ششمین دوره جشنواره فیلم آنتالیا + ویدئو
- برپایی مسترکلاس هایده صفییاری در اتریش
- پاسخ قطعی اصغر فرهادی درباره اکران «همه میدانند» در ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





