«های کپی» به کارگردانی و تهیهکنندگی علیاکبر ثقفی از روز ۱۲ آذر در سینماهای سراسر کشور اکران میشود.
به گزارش سینماسینما، در فیلم سینمایی «های کپی»، «مرتضی عقیلی»، «ابوالفضل پورعرب»، «آناهیتا درگاهی»، «مهسا کامیابی»، با معرفی «مجید ذهبی»، «حبیب سیف الهی»، «شیرزاد ملکآرایی»، «یوسف صیادی»، «آرش نوذری»، «کاظم نوربخش»، «احمدرضا اسعدی»، «ژاکلین آواره»، «سیدرضا علوی»، «کورش کبیری»، «مسعود حسینی»، «فرهاد پارسیان» ایفای نقش میکنند.
مرتضی عقیلی در «های کپی» به طور همزمان در دو نقش متفاوت ظاهر میشود.
عوامل این فیلم که سرمایهگذاری آن را علیاکبر ثقفی و مجید ذهبی بر عهده داشتهاند، عبارتند از: نویسندگان: علیاکبر ثقفی و علی اصغری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایلبیگی، تدوین: کاوه ایمانی، برنامهریز و دستیار کارگردان: علی نوابی، منشی صحنه: مهدخت اصغریان، مجری طرح و مدیر تولید: کورش کبیری، مدیر تدارکات: عباس خدیری، مدیر صدابرداری: فرزان معاونیان، آهنگساز: محمد احمدینبی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، طراح صحنه: شراره سروش، طراح لباس: فاطمه صفریزاده، طراح چهره: محسن دارسنج، عکاس: سجاد رسولی، پخش از موسسه «راه عرفان».
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه نمایش برای سه فیلم سینمایی
- اعتراض تهیهکننده «کوچه ژاپنیها» به عملکرد سالندارها
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- علی اکبر ثقفی: تهیهکنندگان سینما دلسرد شدهاند/ تلاش برای تولید ۲ فیلم جدید
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- علی اکبر ثقفی از «کوچه ژاپنیها» و «شباهت خانوادگی» می گوید
- علی اکبر ثقفی خبرداد/ ساخت «کوچه ژاپنیها» مهر ماه آغاز میشود
- توضیحات تهیهکننده “روسی” درباره اکران ناگهانی و تبلیغات این فیلم
- «روسی» مراحل فنی را پشت سر میگذارد
- ثقفی: “هلن” مرا ترغیب کرد/ به جوانها بها بدهیم
- بازگشت کارگردان قدیمی به سینما پس از ۱۸ سال
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





