هادی حجازیفر که در ماه مبارک رمضان با سریال «نفس» مهمان خانهها میشود، این روزها خود را برای بازی در تازهترین فیلم ابراهیم حاتمیکیا آماده میکند.
به گزارش سینماسینما، هادی حجازی فر بازیگر که فیلم «ماجرای نیمروز» را در حال اکران دارد، این روزها خود را آماده میکند تا در «به وقت شام» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش بپردازد.
حاتمی کیا در حال حاضر روزهای پایانی پیش تولید خود را پشت سر میگذراند و بر اساس برنامهریزیهای انجام گرفته فیلمبرداری اثر خود را تا دو هفته آینده در تهران آغاز خواهد کرد.
«به وقت شام» با موضوع تحولات منطقه به گروهک تروریستی داعش و تهدیدات تکفیریها میپردازد و به همین خاطر قرار است بخشهایی از فیلمبرداری این فیلم در سوریه انجام شود.
حجازیفر که یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است، اظهار کرد: در حال حاضر خودم را برای حضور در فیلم “به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا آماده میکنم و کار دیگری ندارم. فیلم “گیلدا” به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار را آماده دارم که هنوز نمیدانم در چه وضعیتی قرار دارد. فیلم “آستیگمات ” ساخته مجید رضا مصطفوی هم تدوینش تمامشده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر در سریال “نفس” به کارگردانی جلیل سامان که قرار است ماه رمضان از تلویزیون پخش شود، حضور یافتم که اولین تجربه تلویزیونی من بود. حضور در این مدیوم برایم کاملاً متفاوت بود و دوست دارم هر چه زودتر نتیجه آن را ببینم. با اینکه در این سریال نقش کوتاهی داشتم، اما تجربه کار با جلیل سامان برایم دلنشین بود چراکه فرمت کاری سامان، کاملاً سینمایی است. او حتی خیلی نسبت به کارگردانان سینمایی سختگیرتر است و بهشدت روی پلانها و میزانسنها تمرکز دارد. درمجموع تجربه خوبی بود و امیدوارم که ماحصل آن نیز خوب باشد.
این بازیگر تئاتری درباره حضور مجدد بر روی صحنه تئاتر نیز اظهار کرد: صحبتهایی با آقای حریری مدیر تالار مولوی داشتم که اگر مراحل اداری آن طی شود، احتمالاً بهمن و اسفندماه “مکبث” را به صحنه میبرم و طبق آنچه برنامهریزیشده است، از اول آذر تمریناتمان را شروع خواهیم کرد. از آنجاییکه مدتی قبل متن این نمایش نوشتهشده بود و هر بار دستخوش تغییراتی شد و نمایش بنا به دلایلی به اجرا نرسید، این روزها در حال بازنویسی مجدد اثر هستم، ولی هنوز کامل نشده و از آنجایی که “مکبث ” کار بزرگ و سختی است، امیدوارم بتوانم آن را بهموقع آماده کنم، اما اگر از نتیجه کار راضی نباشم، قطعاً اجرای آن را به تعویق خواهم انداخت، چراکه ترجیح میدهم در این زمینه فعلاً عجلهای نداشته باشم.
حجازی فر در خاتمه درباره تجربه کارگردانی در سینما نیز گفت: هدف من از ابتدا برای ورود به سینما کارگردانی بود و هر وقت احساس کنم شرایط برای این کار فراهم است آن را تجربه خواهم کرد، اما از آنجایی که فعلاً فیلمنامههای خوب و کارگردانهایی با پیشنهادهای خوب سر راهم قرارگرفتهاند فعلاً مشغول بازی هستم و حضور در این عرصه را تجربه میکنم و این اتفاق برایم خوشایند است؛ اما حتماً کارگردانی را نیز تجربه میکنم. ایدههایی دارم، اما هنوز آنها را به روی کاغذ نیاوردهام.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «ارتفاع پست»؛ پرواز اضطراب و امید بر فراز خاکِ ایران
- «موسی کلیمالله»؛ دومین فیلم پرفروش اکران نوروزی
- «موسی کلیم الله» بیگ پروداکشن ناامیدکننده
- همزمان با هفته دفاع مقدس؛ اکران رایگان ۴ فیلم سینمایی در بوستان آب و آتش
- اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی؛ بازگشت سنجد/ جناب خان خوش آمدی!
- هفته فیلم مقاومت در شبکه نمایش
- جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک به بهار ۱۴۰۲ موکول شد
- معرفی هیات انتخاب بخش فضای باز جشنواره نمایش عروسکی
- تاخیر یک هفتهای در اکران «شب طلایی» حاتمیکیا
- در جشن سالانه نمایشگران عروسکی عنوان شد؛ روایت حجازیفر از چالشهای «مبارک»/ مرضیه برومند: دنبال بودجه بدوید
- سید محمود رضوی تهیهکننده سریال «حضرت موسی(ع)» شد
- فَرِّ فرهنگستان هنر به هادی حجازیفر رسید
- سیمافیلم در اطلاعیهای اعلام کرد: ساخت سریال «موسی(ع)» به کارگردانی حاتمیکیا متوقف نشده است
- معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشن منتقدان/ جوایز اصلی به «آتابای» رسید
- هادی حجازیفر دبیر نوزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





