تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177720

هر شب در برنامه سپهر دانش علائم یک مورد بیماری مطرح می شود و پزشکان می توانند در قالب پیامک بیماری را تشخیص داده و پاسخ شان را به برنامه ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه سپهر دانش از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه تا ۲۳ و ۳۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. مخاطبان این برنامه خاص هستند و هدف برنامه فراهم کردن فضای آموزشی برای گروه های پزشکی است.
در ابتدای برنامه علائم یک بیماری گفته می شود. اینکه بیمار با چه علائمی مراجعه کرده، آزمایشات چطور بوده ، چه اسکن هایی داده و …. بعد از گفتن این علائم، پزشکان می توانند در قالب پیامک پاسخ بیماری را به برنامه ارسال کنند و در پایان استاد دانشگاه پاسخ را می دهد و توضیحات لازم را ارائه می دهد.
با توجه به اینکه رادیو سلامت شبکه تخصصی است، بنابراین به غیر از تولید برنامه برای مخاطبان عام برنامه هایی هم برای مخاطبان خاص پخش می شود و در قالب برنامه های تخصصی آنها را همراه با برنامه می کند. دغدغه ما آموزش و افزایش آگاهی هم است به همین دلیل برنامه تخصصی سپهر دانش روانه آنتن می شود. این برنامه مرتب با یکی از دانشگاه های علوم پزشکی استان های مختلف در ارتباط است تا بتواند موردهای متفاوت بیماری ها را در برنامه مطرح کند. تهیه کنندگان برنامه پیمان پناهی، مرتضی میلانی و حسین فنایی هستند و هر شب متناسب با موضوع برنامه، کارشناسان مجریان از پزشکان متخصص حضور دارند. این برنامه از روز دوشنبه ۱۳تیر تا روز پنجشنبه ۱۵ تیر مواردی از بیماری را مورد بررسی قرار می دهد که از دانشگاه علوم پزشکی قزوین است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها