تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 173198

کلینیک چاقی عنوان برنامه ای است که روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به مدت ۴۰ دقیقه از رادیو سلامت روانه آنتن می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی تهیه کننده برنامه کلینیک چاقی در این باره توضیح داد: یکی از معضلات جامعه امروز، افزایش وزن است که عوامل زیادی در آن دخالت دارد. کم تحرکی، ساعت ها پشت میز کار نشستن و ورزش نکردن، پرخوری، کم کاری تیروئید و … از عواملی است که منجر به مشکل چاقی شده است.
وی ادامه داد: برنامه کلینیک چاقی با هدف ارائه مشاوره رایگان به مردم از سوی کارشناسان روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به مدت ۴۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. البته باید به این نکته اشاره کنم که برنامه چند کارشناس دارد و هر کارشناس از زوایای متفاوت به شنونده ای که به برنامه کلینک چاقی مراجعه کرده، مشاوره می دهند. مراجعه کنندگان به برنامه محدود به تهران نمی شود، بلکه از شهرستان ها شنونده زیاد داریم.
در این برنامه دکتر غلامرضا محمدی فارسانی، متخصص تغذیه، دکتر امیرحسین عابدی یکتا متخصص پزشکی ورزشی و دکتر شهاب بنی هاشمی روانشناس همزمان به شنوندگان مشاوره رایگان می دهند که از چه راهکارهایی استفاده کنند تا به تناسب اندام برسند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها