شنوندگان رادیو سلامت می توانند روزهای جمعه شنونده یک جنگ شاد با آیتم های متنوع با نام کوچه سلامت پلاک ۱۰۲ باشند که به تهیه کنندگی محسن کریمی پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با آیتم های برنامه به صورت زنده اجرا می شود. امیرحسین انصافی، امیر پارسی و آسیه گرجی قطعات نمایشی را بازی می کنند. این برنامه که در قالب جنگ شاد روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ پخش می شود، درصدد است ساعت خوشی را برای شنوندگان فراهم کند.
این برنامه روز جمعه ششم اسفند ماه به این موضوع می پردازد که آیا شغل تان همانی است که از کودکی آرزویش را داشتید؟ یکی از قطعات نمایشی با نام کافی و نعمت پخش می شود که روایتگر داستان دو باجناق و یک مادرزن است که با ماجراهای متفاوتی دست و پنجه نرم می کنند و لحظات کمدی را برای شنوندگان شکل می دهند. این برنامه که از ۹ سال پیش روی آنتن رادیو سلامت قرار دارد، شامل بخش های متنوع است.
از دیگر آیتم های این برنامه می توان به بهارانه (ورک شاپ گزارشی)، غذای روز منوی امروز (هر جمعه یک آشپز بین المللی در این برنامه یک غذای ویژه روزهای جمعه آموزش می دهد)، ایستگاه خنده، ترانه، دکه سلامت (خبرهای علمی روز)، تا مقصد (با محوریت شکست کرونا در قالب گفت و گو با کارشناس)، مطب آقای دکتر (آموزش مطالب علمی)، خاطرات مادربزرگ (نوستالژی خاطرات)، گنجینه (پاس داشتن زبان فارسی و به کار بردن کلمات فارسی)، گل و گلدون (یادآوری اتفاقات خوب قدیم از جمله همچشمی نکردن و دورهمی های خانوادگی و مقایسه دنیای گذشته و مدرن) و … است.
شنوندگان رادیو سلامت می توانند روزهای جمعه سری به کوچه سلامت پلاک ۱۰۲ بزنند و حال وهوایش را تغییر بدهند. سردبیری و گویندگی این برنامه به عهده فیروزه آدابی است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





