تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 171044

شنوندگان رادیو سلامت می توانند روزهای جمعه شنونده یک جنگ شاد با آیتم های متنوع با نام کوچه سلامت پلاک ۱۰۲ باشند که به تهیه کنندگی محسن کریمی پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با آیتم های برنامه به صورت زنده اجرا می شود. امیرحسین انصافی، امیر پارسی و آسیه گرجی قطعات نمایشی را بازی می کنند. این برنامه که در قالب جنگ شاد روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ پخش می شود، درصدد است ساعت خوشی را برای شنوندگان فراهم کند.
این برنامه روز جمعه ششم اسفند ماه به این موضوع می پردازد که آیا شغل تان همانی است که از کودکی آرزویش را داشتید؟ یکی از قطعات نمایشی با نام کافی و نعمت پخش می شود که روایتگر داستان دو باجناق و یک مادرزن است که با ماجراهای متفاوتی دست و پنجه نرم می کنند و لحظات کمدی را برای شنوندگان شکل می دهند. این برنامه که از ۹ سال پیش روی آنتن رادیو سلامت قرار دارد، شامل بخش های متنوع است.
از دیگر آیتم های این برنامه می توان به بهارانه (ورک شاپ گزارشی)، غذای روز منوی امروز (هر جمعه یک آشپز بین المللی در این برنامه یک غذای ویژه روزهای جمعه آموزش می دهد)، ایستگاه خنده، ترانه، دکه سلامت (خبرهای علمی روز)، تا مقصد (با محوریت شکست کرونا در قالب گفت و گو با کارشناس)، مطب آقای دکتر (آموزش مطالب علمی)، خاطرات مادربزرگ (نوستالژی خاطرات)، گنجینه (پاس داشتن زبان فارسی و به کار بردن کلمات فارسی)، گل و گلدون (یادآوری اتفاقات خوب قدیم از جمله همچشمی نکردن و دورهمی های خانوادگی و مقایسه دنیای گذشته و مدرن) و … است.
شنوندگان رادیو سلامت می توانند روزهای جمعه سری به کوچه سلامت پلاک ۱۰۲ بزنند و حال وهوایش را تغییر بدهند. سردبیری و گویندگی این برنامه به عهده فیروزه آدابی است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها