تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 115389

شری بلر، همسر تونی بلر نخست وزیر سابق بریتانیا برای نخستین بار قراردادی را به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای یک فیلم سینمایی امضا کرد.

به گزارش سینماسینما، شری بلر، همسر تونی بلر، نخست وزیر سابق بریتانیا، تهیه‌کننده اجرایی فیلمی با عنوان «ستون سنگی» شد این فیلم را کمپانی جو جکانترتینمنت تولید می‌کند.

شری بلر در بیانیه‌ای گفت: «داستان‌هایی مانند «ستون سنگی» می‌توانند درک مردم را تغییر دهند، تعاملات را بیشتر کنند و در نهایت به تغییر اوضاع موجود در جهان کمک کنند.»

این فیلم که جان دیری تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد، لوکیشن فیلمبرداری‌اش در اسراییل و نیویورک است. هیو بونویل بازیگر «دانتون ابی» از بازیگران این فیلم است.

فیلم«ستون سنگی» داستان گزارشگر جنگی مجله تایم باب هستینگ را روایت می‌کند که وقتی به بیت‌المقدس فرستاده می‌شود، به رستگاری می‌رسد. او وقتی دارد داستان زندگی سه پسر از ادیان مختلف را که از طریق فوتبال به هم پیوسته شده‌اند، دنبال می‌کند به درک جدیدی از زندگی می‌رسد.

خبر حضور شری بلر در این پروژه و به ویژه بیانیه او موجب شد تا منتقدان یادآور نقش موثر همسر او تونی بلر در تهاجم فاجعه‌بار به عراق شوند که زندگی صدها هزار نفر را نابود کرد، خاورمیانه را به آشوب کشید و از نظر بسیاری به طور غیرمستقیم به شکل‌گیری داعش منجر شد. تحقیقاتی که بریتانیا در سال ۲۰۱۶ درباره عراق انجام داد نشان داد که این حمله غیرقابل توجیه و غیرضروری بود.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها