تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167790

برنامه صبحگاهی رادیو سلامت به تهیه کنندگی مرتضی میلانی با حال و هوای تازه و با تغییر رویکرد به منظور آگاهی بخشی به مردم روانه آنتن می شود و در این هفته به موضوعات متنوعی می‌پردازد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی تهیه کننده جدید ویژه برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن در این باره توضیح می دهد: فصل جدید این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده و با اجرای مسعود حسنی پخش می شود. هر روز کارشناس مجریان در بخش تحلیل خبر به بررسی رویدادها می پردازند.
وی ادامه می دهد: در این برنامه روز دوشنبه ۲۷ دی به این موضوع می پردازیم که شما فکر می کنید شخصیت تان شبیه کدام یک از عضوهای بدن تان است. روز سه شنبه ۲۸ دی به این موضوع اختصاص دارد که شما چقدر به کیفیت محصولات لبنی به ویژه شیر اعتماد دارید؟ مخاطبان برای روز چهارشنبه ۲۹ دی می توانند ایده هایشان را برای بر طرف کردن آلودگی کلان شهرها بگویند. همچنین پنجشنبه ۳۰ دی هم به این موضوع می پردازیم که آیا تا به حال طب سوزنی انجام داده اید؟ این برنامه هر روز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و سعی می کنیم در قالب موضوعات متنوع یک صبح مفرح را برای شنوندگان فراهم کنیم.
روزهای شنبه دکتر حسین سامی، روزهای یکشنبه و سه شنبه زهرا حاجی زاده، روزهای دوشنبه و چهارشنبه لیلا علوی کارشناس مجری برنامه هستند. برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۸ پخش می شود.
آیتم های مختلف باری برنامه طراحی شده است. در بخش ورزشی یک متخصص ورزشی حضور دارد و متناسب با مشکلات جسمی ورزش های درمانی ارائه می کند. در بخش نگاهی نو دکتر مهرنوش دارین روانشناس تکنیک هایی یاد می دهد و می گوید چطور یک روز خوب داشته باشیم. بخش مزه سلامت، طنز است و به سلامت اجتماعی می پردازد. فاطمه شهبازی در بخش ۶۰ ثانیه با سلامت درباره اخبار حوزه سلامت می گوید. همچنین میز خبر هم او اجرا می کند. بخش زیر پوست شهر با اجرای سارا اکبری به مهربانی افرادی می پردازد که کارهای نیک انجام دادند اما کمتر دیده شدند.
بخش با سلامت به عهده مرجان قندی است که به تحلیل نظام سلامت و کرونا اختصاص دارد. از سلامت چه خبر هفته ای یک روز با اجرای آذین پیراسته پخش می شود. بسته صوتی درباره ترویج فرهنگ محیط زیست روی آنتن می رود. بخش پل هم با حضور امین قاسمی فر به بررسی آخرین دستاوردهای حوزه سلامت بین الملل می پردازد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها