تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139452

جورج کلونی به عنوان کارگران و تهیه کننده پروژه‌ای با عنوان «مانع ظریف: یک خاطره» برای آمازون اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، جورج کلونی در حال مذاکره با آمازون استودیوز است تا کارگردان و تهیه کننده یک فیلم بلند از داستانی درباره بزرگ شدن باشد.

این فیلم نسخه سینمایی رمان «مانع ظریف: یک خاطره» نوشته جی. آر مورینگر خواهد بود.

کلونی و همکارش در زمینه تولید یعنی گرانت هسلوف تهیه این فیلم را برعهده گرفته‌اند.

ویلیام موناهان فیلمنامه نویسی که جایزه اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی «رفتگان» مارتین اسکورسیزی دریافت کرد فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

کتاب «مانع ظریف: یک خاطره» سال ۲۰۰۵ منتشر شد و پیش از این سونی پیکچرز قصد داشت با اقتباس از آن یک فیلم بسازد. داستان این کتاب بر نویسنده‌ای جوان متمرکز است که در جست‌وجوی جایگزینی برای پدرش است. پدر او پیش از آنکه پسرش اولین کلمات زندگی‌اش را به زبان بیاورد ناپدید شده است. پسر در نهایت وقتی نمی‌تواند خبری از پدرش بگیرد دوستی را نزد افراد دیگری چون عمو چارلی و دیگر افراد بزرگسال محل پیدا می‌کند و وارد گروه آنها می‌شود.

مورینگر که گزارشگر روزنامه هم بود سال ۲۰۰۰ جایزه پولیتزر را دریافت کرد.

جورج کلونی که کارگردانی فیلم‌هایی چون «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «شب بخیر و موفق باشی»، «کلاه چرمی‌ها»، «شب عید»، «مردان آثار یادبود» و «سابریکن» را در کارنامه دارد یک فیلم دیگر به نام «آسمان نیمه شب» را برای نتفلیکس کارگردانی کرده که در آن خودش در برابر فیلیستی جونز نیز بازی کرده است. این فیلم هنوز نمایش داده نشده است. وی کارگردان و تهیه کننده اجرایی چندین اپیزود از سریال «تبصره ۲۲» برای هولو هم بود.

کلونی نامزدی اسکار را برای کارگردان «شب خوش و موفق باشی» در کارنامه دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها