تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 43927

پردیس ملتگروهی از هنرمندان حاضر در پردیس ملت درباره دومین سال پیاپی برپایی جشنواره فیلم فجر در این سینما به عنوان کاخ مردمی نظر دادند.

به گزارش سینماسینما، امسال برای دومین دوره پیاپی، پردیس ملت میزبان اهالی سینما و مردم است. «پویا امینی» بازیگر سینما در  این باره می‌گوید: ایده کاخ مردمی خیلی قابل تقدیر است. خیلی از علاقه‌مندان به هنر سینما دوست دارند هنرمندان مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند، با آنها عکس بگیرند و با هنرمندان محبوب خود همکلام شوند. این اقدامی زیبنده برای اهالی سینما و مردم ‌است، به ویژه این که مدیریت این سیستم را به «مجید مظفری» بازیگر قدیمی سینمای ایران سپرده‌اند. این اقدامی هوشمندانه است و در شأن هنرمندان و مردم اتفاق افتاده است. من امیدوارم در سال‌های آتی با دقت نظر بیشتر و ایجاد شرایط مناشب‌تر، اتفاقات بهتری رفم بخورد.

«مازیار فلاحی» هنرمند عرصه موسیقی نیز در این زمینه می‌گوید: «اگر فرهنگسازی درست وجود داشته باشد، یک مقدار از حرف و حدیث‌ها پیرامون نتیجه، انتخاب‌ها و جوایز حل می‌شود. همیشه دانستن نظر مردم به صورت گروهی، به ما اطلاعات درست می‌دهد.»

«پریناز ایزدیار» بازیگر سینما می‌گوید: «ایده برپایی کاخ مردمی جشنواره در پردیس ملت، ایده خوبی است که جشنواره فیلم فجر آن را کم داشته است. من هم امسال به کاخ مردمی آمده‌ام و هم سال گذشته این حضور را تجربه کردم و در هر دوسال، اجرای جشنواره در کاخ مردمی بسیار منظم بود.»

«حامد ثابت» آهنگساز سینما می‌گوید: «هر گونه خدماتی که به مخاطبان سینما بدهیم، کم است. مخاطبان سینما در سینمای مردمی بسیار راحت هستند و امیدوارم که این طرح در سال‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.‌ برخوردهای بین هنرمند و مردم باعث اتفاقات خوبی هم می‌شود. به عنوان مثال، حضور در این فضا سبب شده تا من با یک هنرجوی موسیقی با استعداد آشنا شوم و هر آنچه که بتوانم، او را کمک کنم. ارتباط بین هنرمندان و مردم بسیار لازم است و باید آن را تقویت کرد.»

«علی عطشانی» کارگردان سینما هم گفت: «قطعا یکی از کارهایی که به‌درستی انجام شده، جدا شدن کاخ مردمی از کاخ رسانه‌هاست. فضای کاخ رسانه و کاخ مردمی دو فضای کاملا متفاوت است. دیدن فیلم و بازخوردها در بین مخاطبان سینما و منتقدان و رسانه‌ها کاملا متفاوت است. این برنامه و سینمای مردمی که هنرمندان می‌توانند در کنار مردم باشند و در آن فیلم ببینند و گپ بزنند، بسیار خوب است. این ایده درستی است و یکی از مهم‌ترین دستاوردهایش هم این است که مخاطبان به هنرمندان روحیه می‌دهند. من اولین سال است که به سینمای مردمی آمده‌ام و به نظرم یک ایده بسیار خوب است که امیدوارم که ادامه داشته باشد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها