«مهرداد زاهدیان»، «هادی معصومدوست»، «پریسا عشقی»، «علی همراز» و «میثم شاهبابایی» به عنوان اعضای هیات مدیره جدید انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما، در این جلسه با رأی موافق همه اعضا، «مهرداد زاهدیان» بهعنوان رئیس انجمن انتخاب شد.
همچنین «هادی معصومدوست» بهعنوان نایب رئیس، «پریسا عشقی» دبیر، «علی همراز» خزانهدار و «میثم شاهبابایی» بهعنوان عضو هیئتمدیره انتخاب شدند.
در این نشست هیئتمدیره جدید انجمن ضمن قدردانی از مشارکت فعال اعضا در مجمع و انتخابات اخیر، ابراز امیدواری کردند که این همراهی در طول سالهای پیشرو و در تمام امور انجمن ادامه پیدا کند.
برچسبها: انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند, علی همراز, مهرداد زاهدیان, میثم شاه بابایی, هادی معصومدوست, پریسا عشقی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی هیأت داوران فیلمهای مستند چهل و سومین جشنواره فیلم فجر
- برنامه کارگاههای جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد
- استادان و کارگاههای «سینماحقیقت۱۸» را بشناسید
- محمد شکیبانیا رئیس سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند شد
- معرفی داوران دو بخش مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- کارگردانی مستند در اولین دوره کارگاههای انتقال تجربه
- بیانیه انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند/ نگران گسترش شیوههای خشونت و ارعابیم
- نامه انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند درباره حاشیههای «قهرمان»
- بیانیه انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در حمایت از مردم افغانستان
- هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند خواستار واکسیناسیون عمومی شد/ رییس انجمن مدیران تولید: ۱۰۰۰ واکسن فوری به اهالی سینما مشغول به کار اختصاص بدهید
- تاریخ تهران/ نگاهی به مستند «زمستان است»
- همکاری انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند با جشنواره یادگار
- بیانیه انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در پی درگذشت هوشنگ میرزایی/ ما از مسئولان پاسخ میخواهیم!
- تندیسهای جهانی سینمای مستند در موزه سینمای ایران/ راه اندازی اتاق مستند
- درباره «زمستان است»/ تقدیر لالهزار
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





