تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175580

فیلم کوتاه وادیار به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه کنندگی میلاد خسروی و مهدیه سادات محور در جدید ترین حضور بین المللی خود در بخش رقابت مهمترین و قدیمی ترین جشنواره ی دانمارک موسوم به آف-اودنسه به نمایش در می آید.

به گزارش سینماسینما ،این جشنواره که بیست و چهارمین دوره ی خود را در ابتدای آگوست امسال به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد کرد، مورد تایید آکادمی اسکار و جوایز فیلم اروپا می باشد.

به گزارش جشنواره امسال از بین بیش از چهار هزار فیلم ارسالی به این جشنواره ۱۲۳ فیلم در پنج بخش رقابت خواهند کرد و در نهایت بهترین فیلم جشنواره (Grand Prix) به آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

فیلم وادیار
تاکنون در جشنواره های فیلم کوتاه تهران، دراما ی یونان و ترازوی طلایی ترکیه و… به نمایش در آمده و نامزد جایزه بزرگ و جایزه ی اینگمار برگمان از چهلمین دوره ی جشنواره ی اوپسالای سوئد و نامزد بهترین فیلم کوتاه جشنواره ی کودک و نوجوان اصفهان شده است.

عرضه و پخش بین الملل این فیلم بر عهده ی شرکت ۷ Springs Pictures به مدیریت میلاد خسروی می باشد.

 

خلاصه ی داستان:

در یک روستای دورافتاده کوهستانی، گرگ به مادر پسری به نام ساسان حمله می کند. این مقدمه ی هیجان انگیز، نقطه ی مهمی برای داستانی قدرتمند در یک پالت بصری رنگارنگ زیبا است که در مرکز خود حول محورهای بخشندگی، رحمت، مردانگی و تصمیم گیری درست در موقعیت های به ظاهر غیر ممکن است.

لینک خبر:

Vadiyar

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها