معاون اجرایی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد که ۲۰ درصد بلیتهای جشنواره در گیشه ارایه میشود.
به گزارش سینماسینما، عزت الله علیزاده معاون اجرایی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با اشاره به پایان پیشفروش و اتمام بلیتهای اختصاص یافته به سینماهای مردمی، گفت: مردم نگران اخبار مربوط به فروش غیرقانونی بلیتها نباشند چرا که ۲۰ درصد ظرفیت برای گیشه سینماها موجود است و تلاش میکنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم.
وی افزود: طی روزهای ۳۰ دی تا ۲ بهمن پیشفروش اینترنتی بلیتهای سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در سینماهای مردمی بر اساس برنامهریزی انجام شد و تمامی ظرفیت اختصاص یافته به بخش پیش فروش مردمی به صورت کامل به فروش رسید.
معاون اجرایی جشنواره ملی فیلم فجر با اشاره به اختصاص ظرفیت جدید برای مردم، عنوان کرد: امسال با توجه به استقبال مخاطبان سینما، ۱۶۰۰ سری بلیت بیش از ظرفیت تعیین شده به مردم اختصاص یافت و تمام بلیتهای این ظرفیت تعیینشده نیز پیشخرید شد.
علیزاده با اشاره به انتشار خبرهای مربوط به فروش غیرقانونی بلیتهای جشنواره از طریق سایتهای غیرمجاز و با رقمهای نجومی و کاذب، اظهار کرد: هماهنگونه که قبلا اطلاعرسانی شد، این اطمینان داده میشود که در گیشه ظرفیت لازم برای استفاده مخاطبان اختصاص یافته است و آن دسته از علاقهمندان سینما که نتوانستهاند در پیشفروش بلیت دریافت کنند، میتوانند بلیت فیلمهای منتخب خود را از گیشههای سینماهای نمایشدهنده فیلمهای جشنواره، قبل از نمایش هر فیلم دریافت کنند. پیشبینیهای لازم برای برگزاری سانسهای فوقالعاده هم شده است و ما تلاش میکنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم.
سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری ابراهیم داروغهزاده برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تهیهکننده بهترین فیلم هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر/ سیمرغی که به «مغزهای کوچک زنگ زده» دادند تشریفاتی بود!
- توضیحات صلواتیفرد درباره اهداف و رویکردهای جشنواره جهانی فیلم فجر
- واکنش توییتری صالحی به اعلام هزینههای جشنواره فجر و لیست حمایتی فارابی
- رقم هزینههای جشنواره ۳۶ اعلام شد
- گفتوگو با ابراهیم حاتمیکیا به بهانه اکران نوروزی فیلمش/ پلاک یعنی خودم
- سیزده نکته در آسیب شناسی جشنواره فیلم فجر/ بخش اول: جشن یا جشنواره؟
- کوتاه درباره «تنگه ابوقریب» ساخته بهرام توکلی/ زوایای عریان خشونت جنگ
- معرفی برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی/ از پیشتازی «تنگه ابوقریب» تا جایزه ساعد سهیلی
- اعلام جزییات آخرین بخش از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر
- ابراهیم حاتمی کیا: نمیدانم نان چه کسی را از سفرهاش برداشتهام/ناگهان طوفان به پاشد
- رئیسی در دیدار با حاتمی کیا: این سخنان برای جبهه فرهنگی انقلاب یک قوت قلب بود
- نامه انجمن کارگردانان مستند به وزیر ارشاد: سازمان سینمایی برای رفتار جشنواره فجر با مستندسازان عذرخواهی کند
- کمال تبریزی در یک برنامه اینترنتی: دعوا نشانه دقت داوران است
- از تصمیمات سیاستمدارانه داوران تا بلاتکلیفی ۳۶ ساله/ جشنواره فجر از نگاه منتقدان
- رزاق کریمی: سیمرغ مستند باید در جشنواره فجر احیا شود/ داوران توجیه نبودند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





