محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاحطلب به اظهارات مصطفی هاشمی طبا کاندیدای ریاست جمهوری در مناظره اخیرش واکنش جالبی نشان داد.
به گزارش سینماسینما، هاشمی طبا گفت: یک فیلم که می رود در جشنواره های خارجی می گویند سیاه نمایی کرده ،ولی در این مناظره ها بیشترین سیاه نمایی انجام شد.
محمدعلی ابطحی در واکنش به اظهارات هاشمی طبا در کانال خود نوشت: «یکی از قشنگترین حرفهای مناظره سوم، حرف آقای هاشمی طبا بود در این مایهها: فیلم «فروشنده» فرهادی سیاهنمایی است. اما در این روزها بیشترین سیاه نمایی تاریخ در تلویزیون رسمی انجام شد و نظام هم تضعیف نشد. کاش همیشه قبل انتخابات بود.
برچسبها: محمد علی ابطحی, مصطفی هاشمی طبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در مراسم رونمایی رمان «شاهزاده» مطرح شد /من با این قصه زندگی کردم
- برنامههای دینی صداوسیما متولی ندارد
- روایت محمد علی ابطحی ازسالگرد مرگ مشکوک عباس کیارستمی
- بهترین فیلم ایرانی و خارجی از نگاه محمد علی ابطحی
- نامه اعتراضی ابطحی به وزیر ارشاد در اعتراض به حذف مستندی درباره فائزه هاشمی از جشنواره سینماحقیقت
- پیشنهاد ابطحی برای حل مشکل ربنا: روحانی با رییس صدا وسیما مذاکره کند
- منظور وزیر ارشاد از هنرمندان چه کسانی بود؟
- هاشمی طبا چرا بازیگری را ادامه نداد؟
- اظهارات جنجالی هاشمی طبا درباره اتهام سیاهنمایی به فیلمهای ایرانی
- زمان پخش مستندهای نامزدهای ریاست جمهوری از شبکه یک اعلام شد
- محمدعلی ابطحی: کاش جایزه فرهادی سیاسی باشد
- گزارش تصویری روز دهم جشنواره/ حواشی کاخ جشنواره
- محمد علی ابطحی: حمایت از «شهرزاد» که صدای مردم شد، یک ضرورت فرهنگی است
- وزرای ارشاد و شمشیرهای بیسپر/ یادداشتی از محمد علی ابطحی
- واکنش ابطحی به فروشنده: بی انصافی نسبت به پدر ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





