بهروز بقایی گفت: متاسفانه فضای مجازی در سینمای ایران به یک عفونت تبدیل شده است. فیلمسازان بازیگران را بر اساس تعداد فالوور خود انتخاب میکنند و بازیگرانی که اهل جنجال و حاشیه شبکههای مجازی نباشند بیکار میمانند.
به گزارش سینماسینما، بهروز بقایی با اشاره به حضور خود در فضای مجازی درباره اظهار نظر هنرمندان در این فضا تاکید کرد: من شخصاً صفحه اینستاگرامم را مدیریت می کنم و صرفاً در مورد مسائل هنری اظهار نظر می کنم. به نظرم اظهار نظرات غیر مرتبط به هنر به عنوان مثال نظرات سیاسی از سوی هنرمندان درست نیست.
وی تاثیر فضای مجازی در عرصه سینما را اینگونه شرح داد: متاسفانه فضای مجازی در سینمای ایران به یک عفونت تبدیل شده است. فیلمسازان بازیگران را بر اساس تعداد فالوور خود انتخاب می کنند و بازیگرانی که اهل جنجال و حاشیه شبکه های مجازی نباشند بیکار می مانند. چطور می شود که نابازیگران را فقط به دلیل داشتن مخاطب به سینما وارد می کنند در حالی که بسیاری بازیگران در خانه نشسته اند.
بازیگر سریال “دنیای شیرین دریا” درباره کیفیت مطالب موجود در فضای مجازی تاکید کرد: فضای مجازی و مطالب آن متاسفانه هیچ کمکی به سینما نکرده است زیرا این فضا ملتهب، احساسی و شتاب زده است. اکثر اتفاقات به وجود آمده در شبکه های مجازی به صورت موج بوده و بعد از چند وقت از اعتبار ساقط می شود.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درخواست هنرمندان از دولتهای ایران و عراق/ طاق کسری را نجات دهید
- آیا هنرمند نباید سیاسی باشد؟
- پیکر آخرین بازمانده خیمه شب بازی قاجاری فردا تشییع میشود
- حکایت رفتارهای عجیب در مراسم تدفین هنرمندان/ «فرهنگسازی کنیم»
- از بازداشت رئیس تئاترشهر تا فعالیت جدید نوید محمدزاده/ سال پر فراز و نشیب تئاتر
- بابک هوشمندی کارگردان و بازیگر تئاتر، درگذشت
- هنرمندی که مکتب نوین نقاشی ایران مدیون اوست
- مراسم تشییع پیکر سعید کنگرانی در بهشت زهرا/گزارش تصویری
- تازهترین خبرها از مسابقهای تلویزیونی با اجرای گلزار
- جزییاتی تازه از اکران فیلمهای خارجی در ایران
- مراسم ترحیم صدرالدین شجره با حضور هنرمندان برگزار شد
- صدرالدین شجره گوینده پیشکسوت درگذشت
- مجید قناد در بیمارستان بستری شد
- تکذیب خبر تصادف بازیگر سینما/ ساعد سهیلی در فرانسه است
- آقای بازیگر در ۹۴ سالگی هنوز پیشنهاد دریافت میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت





