
نوید محمدزاده با نوشتن پیام «همراه شو عزیز» و انتشار تصویری از حضور گسترده مردم در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کرد.
برچسبها: نوید محمد زاده
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کامنتهای سینماگران پای پست اینستاگرامی نوید محمدزاده از ونیز
- انتقاد بهزاد فراهانی از «کملطفی» برخی رسانهها در ماجرای انعکاس دستمزد نوید محمدزاده
- یک ماکت زیبا/ نگاهی به فیلم «سرخپوست»
- یک پیشنهاد تازه برای سینمای ایران / نگاهی به فیلم «سرخپوست»
- تعویق اکران «آندو» در گروه «هنر و تجربه» به دلیل دستور قضایی
- راه و رسم به تله انداختن تماشاگر/ نگاهی به فیلم «مغزهای کوچک زنگزده»
- پیشانی داغ شده یک مغز زنگ زده/بازخوانی بازی نوید محمدزاده
- انتقاد تند نوید محمد زاده از مدیر شبکه سه و حمایت از فردوسی پور
- سینماها با فیلمهای جدید جان میگیرند
- اکران مجدد بدون تاریخ بدون امضا
- واکنش نوید محمد زاده به در گذشت ناصر ملک مطیعی
- باران کوثری در گفتوگو با سینماسینما/ نوبت که به «عصبانی نیستم» رسید قلب آسمان تپید و همه چیز خراب شد
- تمجید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از فعالیتهای اجتماعی سینماگران:از کیانیان تا نوید محمد زاده
- مهناز افشار در گفتوگو با سینماسینما/ در تئاتر هیچ فرصتی برای اشتباه نیست
- حسین پارسایی در گفتوگو با سینماسینما/ «الیور توییست» نه یک کار تجاری سودده بلکه یک اثر فرهنگی زیانده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





