دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: تنها دارندگان کارت های جشنواره مجاز به حضور در سالن های نمایش آثار در برج میلاد هستند و از امروز کارت های رنگی، تک سانس و یک روزه فاقد اعتبار است.
به گزارش سینماسینما، محمد حیدری با اشاره به استقبال مردم از فیلم لانتوری و ازدحام بیش از حد از این اثر سینمایی تلاش ما بر این بود شب گذشته در زمان نمایش این فیلم اتفاقی رخ ندهد.
وی با بیان اینکه اتفاقات نمایش فیلم لانتوری در برج میلاد آسیب شناسی شده است اظهار کرد: از امروز جمعه ۱۶ بهمن توزیع تمامی کارت های رنگی و تک سانس و روزانه در برج میلاد ممنوع خواهد بود و این کارت ها برای ورود به برج میلاد از اعتبار خارج است.
دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: همچنین کارت هایی که به نام عوامل فنی، تصویربردار و عکاس صادر شده نیز همانند قبل امکان ورود به سالن همایش های برج میلاد محل نمایش فیلم های جشنواره را ندارند.
حیدری تصریح کرد: دسترسی به سالن های سینمایی به جز کارت های مجاز بارکد دار و عکس دار به هیچ عنوان به سالن های نمایش فیلم های سینمایی امکانپذیر نیست و تلاش ما بر ایجاد نظم هر چه بیشتر در نمایش فیلم های پیش رو در روزهای آتی در جشنواره فیلم فجر در برج میلاد است.
این درحالیست که برخی اهالی رسانه از ازدحام جمعیت در زمان نمایش فیلم «لانتوری» ناراضی بودند و پس از بازگشایی ۲ سالن جنبی برج میلاد و نمایش هم زمان مراجعه کنندگان موفق به تماشای این اثر سینمایی شدند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- همزمان با اکران فیلم سینمایی «۲۳ نفر» / ۲۳ آزاده و ۲۳ بازیگر فردا به کاخ جشنواره می آیند
- مدیرعامل جدید موزه سینما معرفی شد
- پیام رییس سازمان سینمایی به محمد حیدری چه بود؟
- احتمال وداع محمد حیدری با موزه سینما/ مدیری باسابقه پا به موزه میگذارد
- بررسی دوتابعیتیبودن داوران جشنواره فجر در کمیسیون فرهنگی
- حیدری: نمایش در کاخ مردمی تاثیر خوبی بر اکران درطول سال دارد
- توضیحات دبیر جشنواره فیلم فجر درباره بخش هنر و تجربه
- حاشیه های روز ششم جشنواره در برج میلاد / درگیری با یک کارگردان مطرح
- روز چهارم جشنواره/وقتی «خفه گی» پای وزیر بهداشت را به سینما باز کرد
- گزارش تصویری روز دوم جشنواره فیلم فجر – نشست خبری چراغهای ناتمام و شماره ۱۷ سهیلا
- سوال خبرنگار شرق از محمد حیدری درباره علت حضور سید ضیا هاشمی در هیات انتخاب
- نشست «اِو» در برج میلاد/ زبان آذری به فیلم اصالت داد
- آغاز جشنواره در برج میلاد با آبی کمرنگ
- پخش افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از تلویزیون
- اعضای هیئت داوران و فیلمهای کوتاه سیمرغ فیلم کوتاه معرفی شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





