کیانوش عیاری در بخشهایی از مصاحبه خود در شبکه چهار به بحث درباره مقایسه حجاب در فیلم کاناپه و سریال روزهای ابدی شمقدری در فضای مجازی واکنش نشان داد.
به گزارش سینماسینما، عیاری گفت: خوشحالم که آقای شمقدری این کار را کردند. با هرتعریفی این کار آقای شمقدری یک گام رو به جلوست.
او در مورد وضعیت کاناپه گفت: این فیلم در خواب زمستانی است. به واسطه یک سوتفاهم ۵ – ۴ ساله است. مساله حجاب است. موهای بازیگران خانم فیلم با نمره ۴ زده شد و کلاه گیس گذاشتیم و فقط در خلوت خانه خودشان به این شکل هستند ولی وقتی بیرون یا اداره می روند طبق قوانین جمهوری اسلامی حجاب دارند.
عیاری افزود: این روزها صحبت هایی است درباره اینکه چرا در روزهای ابدی حجاب به این شکل است. از این فضای ایجاد شده به این جا رسیدم که خوشحالم که آقای شمقدری این کار را کردند با هر تعریفی کاری که آقای شمقدری کردند یک گام رو به جلو است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کیانوش عیاری خیلی زود در سینمای ایران صاحب امضا شد/ هیاهو نداشتن به زیان عیاری تمام شد
- روحالله سهرابی مطرح کرد؛ آخرین وضعیت «کاناپه»، «برادران لیلا» و برگزاری جشنواره فیلم فجر
- فاشیسم، آرمانگرایی و پایگاه امنِ ایدئولوژی
- گفت وگو با سحر خزائیلی به بهانه پخش مجدد سریال روزهای ابدی از تلویزیون
- نمایش «شبح کژدم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- نمایش خیانتهای بختیار در «روزهای ابدی»
- توضیحات تهیهکننده «روزهای ابدی» درباره استفاده از کلاه گیس/ بازیگران ارمنی بودند
- کاناپه در کمد، روزهای ابدی روی آنتن
- جفایی که به عباس امیر انتظام شد/ تحریف واقعیت در یک سریال تاریخی
- تصاویر گریم ابراهیم یزدی و آخرین سفیر آمریکا در ایران در سریالی به کارگردانی جواد شمقدری
- کیانوش عیاری: «خانه پدری» را دوباره بهخاطر مردم و حفظ امنیت و سلامت روان جامعه اکران کنید
- اظهارات همایون اسعدیان/ از زیر و بم حواشی خانه سینما تا اکران / «اختلاف طبیعی است»
- روایت جواد شمقدری از پشت پرده لابی مدیران در جشنوارههای سینمایی
- شمقدری در واکنش به سخنان وزیر ارشاد: رفع توقیفها شبیه انتحار است
- انتقاد یک نماینده مجلس از توقیف «کاناپه» و پخش سریال «نفس»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
آخرین ها
- حضور همراه اول با مجموعهای از سرویسهای فناورانه در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۴
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم بلند سینمای جهان جشنواره هندی شد
- نکوداشت خسرو خسروشاهی در جشنواره فیلم رشد
- «شهر خاموش» و «شناور» در شبکه نمایش خانگی
- به پاس یک عمر دستاورد سینمایی؛ خرس طلایی افتخاری برلین به تیلدا سوئینتون اهدا میشود
- کنسرت نمایش ایرج، زهره، منوچهر / گزارش تصویری
- حقایقی درباره محمد نوری به بهانه سالروز تولد او/ مردی که از شکست هراس نداشت
- ذلت ماندن یا لذت رفتن و رستن!
- جدول فروش سینمای ایران در آخرین روز پاییز/ پنج فیلمی که از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد فروختند
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- شایعه فروش آثار تجسمی مربوط به فروغ فرخزاد و سهراب سپهری/ سریال و فیلم مستند سهراب و فروغ به زودی کلید میخورد
- نامزدی یک فیلم کوتاه ایرانی-آمریکایی در جوایز آکادنی فیلم سوئد
- نشست خبری بزرگداشت فروغ فرخزاد / گزارش تصویری
- درباره سه مستند سینماحقیقت/ از جسارت نمایش عریان اعتیاد تا عشق به سینما در اتاق آپارات
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- چرا «لیلی» سریال «داییجان ناپلئون» زشت بود؟/ پاسخ ناصر تقوایی را بخوانید
- «تیآرتی» ترکیه آغاز به کار کرد؛ صداوسیما هنوز در فکر سانسور است
- سیمرغ مردمی به جشنواره فیلم فجر بازگشت
- بستههای ویژه شب یلدای همراه اول با هدیه دیجیتال معرفی شد
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه
- نشست «شاهد عینی» / گزارش تصویری
- نگاهی به فیلم «هفتاد سی»/ در بستر واقعیت
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- قهوه دمنکشیده/چرا سریال مهران مدیری نتوانست انتظارات را برآورده سازد؟
- سرقتهای سریالی ۳زن به سبک «تسویه حساب»
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار