داریوش مهرجویی با تاکید بر اینکه حضور هر بازیگر یا خوانندهای را برای فیلم «سنتوری مرد پاییزی» به طور رسمی اعلام میکند، گفت: ساخت این فیلم به بعد از ساخت فیلم «مونا» موکول شده است.
به گزارش سینماسینما، طی هفته های گذشته خبرهای متفاوتی دربارهی فیلم جدید داریوش مهرجویی، بازیگران و خوانندهای که قرار است با او همکاری کنند، منتشر شد، این خبرها که ابتدا بیشتر دربارهی ساخت «سنتوری ۲» بود به تازگی به ساخت فیلمی با نام «مونا» رسید که حتی حامد بهداد، نیکی کریمی و بیتا فرهی به عنوان بازیگران آن اعلام شدند.
مهرجویی در این باره گفت: حضور بازیگرانی که اعلام کردم همچنان به قوت خود باقی است، اما بازیگران دیگر و عوامل فیلم هنوز به طور قطعی مشخص نشدهاند.
این کارگردان سینما با بیان اینکه خبرهای مربوط به فیلم و انتخاب بازیگران و خواننده را به صورت رسمی اعلام میکند، دربارهی تمام کردن فیلمش برای حضور در جشنوارهی فیلم فجر خاطرنشان کرد: فیلم «سنتوری مرد پاییزی» قطعا به جشنواره نمیرسد، اما در مرحلهی پیش تولید فیلم «مونا» هستیم که تلاش میکنم آن را به جشنواره برسانم.
وی درباره فیلم «سنتوری مرد پاییزی» اضافه کرد: نه فقط یک خواننده بلکه یک تیم موزیک از خوانندگان و نوازندگان در فیلم خواهند بود که در زمان پیش تولید این فیلم و کلید زدن معرفی خواهند شد و هر ادعا و خبری فعلا در اینباره کذب است.
مهرجویی همچنین دربارهی حضور خود برای افتتاح یک تئاتر اظهار کرد : قرار نیست در چنین برنامهای شرکت کنم چرا که کارگردان نمایش از من دعوت به عمل آورده بود، یک شب برای دیدن نمایش بروم ولی قول قطعی برای حضور در شب اول نداده بودم و قرار نبود حضورم برای جذب مخاطب و زنگ افتتاح این طور رسانهای شود.
روز گذشته روابط عمومی یک نمایش اعلام کرد که داریوش مهرجویی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان قرار است در اولین اجرای این اثر در تماشاخانه «ارغنون» حاضر شوند و این کارگردان زنگ افتتاح آن را به صدا درآورد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- «سوت پایان»؛ فیلمی با بار زنانگی و عاطفی قوی
- «دو زن» در آینه مکتب نقد عمیقگرا/ تصویری ماندگار از زنان
- «لیلا» در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- یادداشتی بر کتاب «سینماگر متفکر: گفتوگو با داریوش مهرجویی»/ فراتر از تصویر؛ از جهان فلسفه تا زبان سینما
- محسن امیریوسفی: روزی در این مملکت دادگاه رسیدگی به جنایات فرهنگی تشکیل میشود
- به یاد دو استاد موج نو سینمای ایران؛ آرامش در درود بیکران
- یادداشت مینا اکبری/ حق انتخاب و قضاوتهای سطحی
- از خانه تا شهر؛ تداوم فلسفهی زیستن در سینمای مهرجویی
- گلایه حامد بهداد از کمیته انتخاب فیلم برای اسکار؛ سر «پیر پسر» را بریدید
- مراسم گرامیداشت روز ملی سینما برگزار شد؛ سینمای متفاوت را خفه نکنید/ صدای ما، صدای مردم است
- اولیای دم مرحوم مهرجویی و محمدیفر از حکم قصاص گذشت کردند
- واکنش تند حامد بهداد و اکتای براهنی/ ادعای داریوش ارجمند تکذیب شد؛ قرار نبود در «پیرپسر» بازی کنی
- نمایش آثار مهرجویی، بیضایی و فرهادی در جشنواره مطرح ایتالیایی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





