نسرین مقانلو در واکنش به سانسور تصویرش در شهر مشهد، تاکید کرد که به عنوان یک هنرمند این مسایل برایش اهمیت ندارد زیرا که معتقد است که در قلب مردم جای دارد.
به گزارش سینماسینما، نسرین مقانلو، بازیگر تئاتر «دپوتات» به حذف تصویرش از روی بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایش در شهر مشهد واکنش نشان داد.
او با انتشار تصویر بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایش در طرقبه و مشهد، این چنین به مقایسه آنها پرداخت: «هنوز بعد از ۳۳ سال سابقه کار هنری نفهمیدم که ما کجاییم، در یک قسمت از شهر (طرقبه) بیلبوردها با تصاویر ما زنها اجازه نصب دارند و در مشهد باید بدون تصویر زنها بیلبورد بالا بره.
اما برای من یکی فرقی ندارد که در بیلبورد باشم یا نباشم چرا که همیشه گفتهام که مردم در قلب من هستند و من در قلب آنها؛ همین برای من بزرگترین جایزه و لطف خداوند است. امیدوارم که روزی از این فقر فرهنگی بیرون بیاییم و به هنر و هنرمندان کشورمان بیشتر احترام بگذاریم.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران مردمی فیلم بانک زده ها/گزارش تصویری
- عامل قاچاق فیلم بانک زده ها دستگیر شد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- علی انصاریان با بانک زده ها به سینما می آید
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
- بانک زده ها آماده نمایش شد /رونمایی از پوستر این فیلم با تصویر جالبی از علی انصاریان
- مراحل فنی «بانکزدهها» تکمیل میشود/ رونمایی از لوگوی فیلم
- علی رویینتن و جواد اردکانی با «بانکزدهها» به جشنواره فجر می آیند
- فیلمبرداری «مورچه خوار» به پایان رسید
- مهدی هاشمی و نسرین مقانلو در سریال نوروزی “کامیون”
- سانسور دوباره چهره بازیگران زن در مشهد + عکس
- آخر هفته با شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، فریبرز عربنیا و…/پخش بیش از ۵۰ فیلم سینمایی در تاسوعا و عاشورای حسینی
- نسرین مقانلو و شقایق فراهانی در مسجد کوفه + عکس
- نسرین مقانلو از سخت ترین روز زندگی اش نوشت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





