
پس از انتشار خبر حضور بهروز وثوقی در فیلم آشغالهای دوست داشتنی اصل ساخته محسن امیریوسفی ، علی رویین تن کارگردان سینمای ایران یادداشتی خطاب به بهروز وثوقی منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما ، متن این یادداشت به شرح زیر است :
آقای بهروز وثوقی.
سلام و سلامتی ت باد که می دانم سلامت تر و قبراق تر خواهی شد اگر به سینمای ایران و مردم ایران بپیوندی.
شما کاری کرده اید که چهل سال هم نتوانست هنر ت را نزد مردم فراموش کند. و منبع آن قدر غنی ست که هر سال چند برابر هم می شود. با این که سینما و تأتر و تلویزیون ایران پس از انقلاب به چنان فخری در بازیگری دست یافته که همه انگشت به دهان مانده باشند.
اما این دلیل نمی شود تا نیایی. مسعود کیمیایی در هر شرایطی چنان زیبا از تو یاد می کند که دل هر کارگردانی را بلرزاند.
چقدر دل مردم ایران برای دیدن شما کنار کیمیایی با موسیقی اسفندیار منفرد زاده تنگ شده است. دریغ نکن، بلند شو و بیا تا بدانیم آیا کسی هست بتواند استقبال از تو را تاب نیاورد.
و دم محسن امیر یوسفی غیر متعارف هم گرم که سراغ تو آمده است.
منتظریم.
بیا یوسف گم گشته بازیگری سینمای ایران.
علی رویین تن
سرمای ۱۳۹۸
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پروانه ساخت سینمایی برای ۲ اثر صادر شد
- نگاهی به فیلم «کندو»/ جهانی بدون ترحم
- دو تصویر از تاریخ دوبله ایران
- یادداشت علی رویین تن به مناسبت تولد فرامرز قریبیان
- انصراف علی رویین تن از داوری جشنواره فیلمهای ورزشی میلان به دلیل بیماری
- اکران مردمی فیلم بانک زده ها/گزارش تصویری
- عامل قاچاق فیلم بانک زده ها دستگیر شد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین (ع) در پشت صحنه «دلشکسته»
- علی انصاریان با بانک زده ها به سینما می آید
- صدور پروانه ساخت برای سه اثر سینمایی و یک اثر غیرسینمایی
- چرا کیارستمی جایزهی کوروساوا را به بهروز وثوقی اهدا کرد؟/ مرور یک خاطره از دو سینماگر
- تجلیل منتقد معروف بریتانیایی از فیلم «قیصر»/ فیلمی که اسکورسیزی و تارانتینو دوستش خواهند داشت
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





