تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37213

b7be67db-59d1-4be2-be1d-94cd3d6db413_32aeb0daوزیر نفت با حضور در برنامه فرمول یک و گفتگو با سیدعلی ضیا از زندگی شخصی، تماشای تلویزیون، احساساتی بودن، قدرت، سیاست و سینما سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، سیدعلی ضیاء در سی و ششمین از اجرای برنامه صبحگاهی شبکه یک، در سه شنبه ۷ دی، میزبان بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت بود.

زنگنه در بخشهایی از این برنامه ،در پاسخ به این سوال که آیا تلویزیون تماشا می کنید، اظهار کرد: یکی از مشکلاتم این است که تلویزیونم همیشه روشن است اما به من می گویند شما نگاه نمی کنید. در حالی که من تلویزیون نگاه می کنم. البته اخبار نمی بینم بلکه مستند می بینم و فیلم سینمایی. سریالهای داخلی که همه شان درباره دختری است که می خواهد ازدواج کند و آخر هم ازدواج می کند! بیشتر شبکه های آی فیلم، نمایش، تماشا، مستند و آموزش را سعی می کنم ببینم. تلویزیون همیشه روشن است اما تقریبا کمتر وقتی است که فقط تلویزیون نگاه کنم و همزمان دارم کارهای دیگری انجام می دهم.
آخرین بار در سینما آتشکار را دیدم
آخرین باری که سینما رفتید کی بود؟ سوالی است که ضیاء پرسید و زنگنه تاکید کرد: آخرین بار که به سینما رفتم «آتشکار» را دیدم. فیلمهای آقای حمید فرخ نژاد و پرویز پرستویی را دوست دارم. معمولا فیلمهایشان نکات ارزشمندی دارند.
علاقه به موسیقی کردی
وزیر نفت درباره موسیقی اظهار کرد: موسیقی کردی را دوست دارم. خلاف اکثر موسیقی های ما که غمگین هستند، موسیقی کردی شاد است. شاد و ریتمیک است. اتفاقا یک بار آقای رییس جمهور از من در این باره پرسید و من هم گفتم رقص در موسیقی کردی چون مردها میرقصند مشکلی ندارد!

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها