در برنامه «ساتردی نایت لایو» که با حضور برد پیت از خانه انجام شد، این بازیگر در نقش یک پزشک دستورالعملهای غلط ترامپ درباره کرونا را دست انداخت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، شوی شبانه مشهور «ساتردی نایت لایو» یا «شب شنبه زنده» که از برنامههای شبانه مشهور آمریکاست، برای دومین بار در دوره قرنطینه از خانه برگزار شد و برد پیت از مهمانان آن بود که از خانه به اجرای برنامه پرداخت.
پیت در نقش شخصیت دکتر آنتونی فاوچی درباره ویروس کرونا صحبت کرد و در سخنانش گفت که اطلاعات نادرست زیادی درباره این ویروس داده میشود و میخواهد روشن کند که رییس جمهوری سعی داشت در این باره چه بگوید.
در این بخش به جای تمرکز بر شوخی، این برنامه کمدی به دنیای واقعی برگشت و بخشهایی از سخنان ترامپ درباره ویروس کرونا را پخش کرد و درباره هر بخش توضیح داد.
در بخش اول ترامپ می گفت نشستهای متعددی داشته و نسبتاً زود واکسن آن درست میشود.
در اینجا پیت در نقش فاوچی توضیح داد که «نسبتا زود» که ترامپ گفته یک عبارت جالب است. این نسبتاً زود به نسبت چه سنجیده میشود؟ به نسبت کل تاریخ زمین؟ اگر این طور باشد، مطمئناً ساخت واکسن سریع انجام میشود اما اگر شما بخواهید به یک دوست بگویید که نسبتاً زود آنجا خواهم بود و آن وقت یک سال و نیم دیگر پیشش بروید ممکن است تا آن موقع دوست شما از دست رفته باشد.
وی بعد به گفته ترامپ «مثل یک معجزه، ناپدید میشود» پرداخت و یادآوری کرد که معجزه میتواند عالی باشد اما تکیه به معجزه نمیتواند پلن A و برنامه اصلی باشد، حتی اگر کاپیتان سالی سعی کند که اول در فرودگاه بنشیند. [اشاره به دادگاهی کردن خلبان سالی برای اینکه هدف اصلی او نشستن در فرودگاه نبود و رودخانه را برای فرود انتخاب کرد.]
وی عبارت ترامپ درباره تست کرونا به عنوان یک چیز زیبا اشاره کرد که همه آن را خواهند داشت و گفت نمیفهمد چطور میتوان تست را زیبا توصیف کرد مگر اینکه تعبیر آدم از زیبا یک گوشپاک کن باشد که بخواهد مغزش را ترو تمیز کند و به این ترتیب شاید معنی واقعی این باشد که دست کسی به تست نمیرسد.
پیت در نقش دکتر فاوچی پاسخ کلامی به اظهارات ترامپ درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن ویروس نکرد و تنها از چهرهاش و نگاهی کاملاً گنگ استفاده کرد تا نشان دهد این حرف چقدر بیمعنی بوده است و درباره روشهای از بین بردن آن با ضربه، تنها صورتش را در دست گرفت و گفت با وجود اینکه میداند دست زدن به صورت چقدر نادرست است، این کار را کرده است.
وی در انتها گفت: میدانم اخراجم میکنند اما تا آن زمان هستم تا حقایق را برای هر کسی که گوش میدهد روشن کنم تا این کارها را نکنند. به حرفهایی که میزنند و می گویند اگر مواد شستشو را بخورید ویروس را از بین میبرید، گوش نکنید.
برد پیت در انتها کلاهگیس را از سرش برداشت و با صدای واقعی خودش از دکتر فاوچی واقعی برای آرامش و شفافیت وی در این مدت بینظیر، تشکر کرد. وی همچنین از بخش پزشکی که نخستین پاسخ دهندگان به ویروس کرونا هستند و خانوادههای آنها تشکر کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با بازی برد پیت؛ دیوید فینچر «کلیف بوث» را کارگردانی میکند
- نسخهای ناتمام از «فورد در برابر فراری»؛ چرا همکاری برد پیت و تام کروز منتفی شد؟
- به کارگردانی دیوید آیر؛ برد پیت، بازیگر و تهیه کننده یک اکشن ماجراجویی میشود
- پلیس اسپانیا اعلام کرد؛ دستگیری پنج نفر به اتهام کلاهبرداری با جعل هویت برد پیت
- اپل دستور ساخت داد؛ دنباله فیلم «گرگها» با بازی جورج کلونی و برد پیت
- فیلم برد پیت سال آینده اکران میشود/ حضور در دنیای اتومبیلرانی
- در جشنواره سانتا باربارا؛ بردلی کوپر از دست برد پیت جایزه گرفت/ ترجیح جایزه سوپربول به اسکار
- برد پیت بازیگر فیلم جدید کوئنتین تارانتینو شد
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
- برد پیت «مرد لاغر» را دوباره میسازد/ همکاری با کمپانی مارگو رابی
- برد پیت در پیست فرمول یک/ آغاز یک فیلم متفاوت
- افزایش مرگ چهرههای مشهور؛ در چین چه خبر است؟
- برد پیت و آدام سندلر بازیگر فیلم بعدی نوآ بامباک میشوند
- طولانیترین فیلم شزل با بازی برد پیت دسامبر میآید
- شکایت متقابل آنجلینا جولی از برد پیت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





