جیم کری گفت کاریکاتورهای ویرانگری که از ترامپ و متحدانش کشیده بدون برنامهریزی قبلی صورت گرفته ولی تصویر کردن آنها برایش یک ضرورت بوده است.
به گزارش سینماسینما، جیم کری در پنلی که از سوی انجمن منتقدان تلویزیونی کمدی درباره کاریکاتورهای وی ترتیب داده شده بود گفت: اینها شکل گرفتند چون نمیتوانم این موضوع را فقط به عنوان یک کابوس تحمل کنم.
به گفته کری، خلق این کارتونها به او این احساس را میدهد که دوباره بچه شده و بازتابی از آن چیزهایی را که هست، ببیند.
وی افزود: این تنها یک راه متمدانه برای روبرو شدن با این مسایل است؛ مثل همراه شدن با صداهای دیگری که شاید از پشت بام شنیده میشوند.
وی درباره پاسخش به ترامپ هم توضیح داد و گفت: مجبورم این حس را به یک چیز خلاقانه و معقول بدل کنم، حتی اگر زمان زیادی ببرد. من دارم یک چیز زمخت را بیان میکنم که خیلیهای دیگر هم میخواهند آن را بیان کنند و الزاما این کار را به این ترتیب انجام نمیدهند.
وی در ادامه اظهار کرد: وقتی یک دم بزرگ پشت ترامپ میچسبانم برای این است که همه دارند همین را میبینند. میبینند که او این دم را دارد.
این بازیگر کانادایی عنوان کرد که در فیس بوک با حمایت از کارهایش روبرو شده است و جماعتی مدام دارند به او میگویند که همین احساس را نسبت به ترامپ دارند و او را همین طور میبینند که کری تصویر میکند.
کری با اشاره به این که این یک راه برای ایجاد یک حس عمومی است، ادامه داد: میتوانی هر چه میخواهی را توییت کنی اما چیزی وجود دارد که آن تصویر را به سمت دیگری میبرد و آن را برای مصرف کنندهاش جالب میکند.
این بازیگر نقش های کمدی گفت که میداند منتقدها هم هستند که موضوعی را تایید و جایگاه آن را تعیین میکنند.
وی برای مثال از پرتره سارا هاکبی سندرزس یاد کرد و یادآور شد: من فقط پرترهاش را کشیدم و همه گفتند او همین قدر زشت است. در حالی که من نگفته بودم او زشت است، فقط ماهیت او را ارایه کرده بودم. از نظر من زشت بودن یک چیز درونی است.
کری که در سالهای اخیر بارها درباره تغییر نگاهش نسبت به هویت صحبت کرده بیش از همه در فیلم مستند «جیم و اندی» در این باره صحبت کرده است. این فیلم درباره تغییر عمقی کری برای ایفای نقش اندی کافمن در فیلم «مرد روی ماه» محصول سال ۱۹۹۹ بود.
ایفاگر نقش «ماسک» چندی پیش گفته بود: تازه فهمیدم و گفتم هی یک دقیقه صبر کن اگر از دست دادن جیم کری اینقدر آسان است، پس این جیم کری کوفتی کیست؟
در این نشست کری تاکید کرد که رسیدن به هویت واقعی یک فرد برایش اهمیت پیدا کرده است.
وی گفت: این چیزی است که مرا به خود میخواند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- تجلیل آکادمی سزار از جیم کری
- شرط جیم کری برای حضور در دنباله «ماسک»
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- شرط جیم کری برای بازی در دنباله «ماسک»
- جیم کری: میخواهم بازنشسته شوم/ زندگی معنویام را دوست دارم
- انتقاد اولیور استون از بایدن/ اصرار کارگردان بر انتشار اسناد ترور کندی
- هدیه جالب جیم کری به یکی از عوامل «سونیک ۲»
- خشم هالیوود از تبرئه شدن ترامپ
- خوشحالی چهرههای مطرح هالیوود از رفتن ترامپ و آمدن بایدن
- برشهای کوتاه/ ویدئویی از نقشآفرینیهای جیم کری
- واکنش سینماگران آمریکایی به حمله هواداران ترامپ به کنگره/ فاکس را تحریم کنید!
- جیم کری دیگر نقش جو بایدن را بازی نمیکند
- واکنش چهرههای مشهور هالیوود به پیروزی جو بایدن/ ترامپ! تو اخراجی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





