سازندگان سریال «خانه امن» درباره سکانس جنجالی عملیات تروریستی در پوشش یک هوادار استقلالی که باعث دلخوری طرفداران این تیم شده است، توضیح دادند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سریال، در قسمت چهل و سوم سریال «خانه امن»، داستان به ماجرای عملیات تروریستی یک عضو گروهک داعش در ورزشگاه آزادی اختصاص دارد. او برای انجام عملیات انتحاری، دربی پایتخت را انتخاب کرده است و در پوشش یک هوادار استقلال وارد ورزشگاه میشود.
بعد از اینکه سکانس با اعتراض هوادران تیم استقلال تهران مواجه شد، سازندگان «خانه امن» توضیحاتی بیان کردند.
ابوالفضل صفری تهیه کننده «خانه امن» با تاکید بر اینکه هیچ سوء نیتی برای نشان دادن یک داعشی تحت پوشش طرفدار تیم استقلال وجود نداشته است، اعلام کرد: ماجرایی که در قسمت چهل و سوم نشان داده شد بر اساس یک داستان واقعی است. هدف این بود تا تاکید شود تروریستها برای انجام اعمال خلاف خود از هر گونه محبوبیت ورزشی و هنری در بین مردم ایران سوء استفاده میکنند.
صفری ادامه داد: استفاده از این پرونده واقعی، صرفاً به این خاطر بود تا همه ما هشیار باشیم و جلوی این سوء استفادهها را بگیریم.
او ضمن دلجویی از هواداران استقلال به خاطر سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: بسیاری از عوامل سریال «خانه امن» طرفدار استقلال هستند و هرگز قصد توهین به این تیم را نداشتهاند.
صفری در پایان گفت: من از مخاطبان و علاقمندان تقاضا میکنم تا سریال «خانه امن» را به طور کامل نگاه کنند؛ مخصوصاً قسمت ۴۴ که امشب (یک دی) پخش میشود. در این قسمت، داستان سریال به تیم پرسپولیس و ماجرایی مشابه پرداخته است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





