به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» درباره اینکه فیلمهای مارول مورد حمله و انتقاد قرار گرفته اند، بحث کردند.
ایوانز در دنیای سینمایی مارول نقش کاپیتان آمریکا و اسکارلت جوهانسون نقش بیوه سیاه را بازی کرده اند که هر دوی آنها به میز گفت و گوی ترتیب داده شده توسط ورایتی نشستند. در حالی که آنها هیچ نامی از مارتین اسکورسیزی نبردند، به انتقاد اخیر او که فیلمهای مارول نباید به عنوان فعالیت سینمایی حساب شوند، اشاره کردند.
جوهانسون گفت: در چند روز گذشته عدهای از مردم به من گفتند که تعدادی از کارگردانهای حرفهای و بزرگ نسبت به فیلمهای دنیای مارول و پرفروش واکنش نشان داده اند و معتقد هستند که این فیلمها نفرت انگیز (نظر فرانسیس فورد کاپولا) و مرگ سینما (اسکورسیزی) هستند که این عقیده بسیار قدیمی و نا امید کننده است.
کریس ایوانز هم این موضوع را ادامه داد و گفت: به نظرم فکرها و ایدههای جدید باعث گردش چرخه خلاقیت میشود و معتقدم به اندازه کافی برای همه ایدهها (مثل فیلمهای ابرقهرمانی مارول) فضا وجود دارد. اینکه فیلمهای مارول را از سینما جدا کنیم مثل این است که نوعی خاص از موسیقی را جزئی از موسیقی ندانیم که شما اجازه چنین کاری را ندارید.
کریس ایوانز و اسکارلت یوهانسون در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» ایفای نقش کردند که به پرفروشترین فیلم تاریخ تبدیل شد.
اسکارلت یوهانسون برای نقش آفرینی در فیلم «داستان ازدواج» و «خرگوش جوجو» از شانسهای اسکار امسال است و کریس ایوانز نیز در فیلم «چاقوکشی» داستان قتلی راز آلود،ایفای نقش کرده است.
برنامهای که این دو بازیگر در مقابل هم قرار گرفتند، پیش از این مهمان ستارگانی مانند برد پیت و آدام سندلر، جنیفر بوپز و رابرت پتینسون بوده است که سابقه دریافت جایزه امی را نیز دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مادیگراها»؛ عشق ناافلاطونی مُثُل افلاطونی
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- شگفتی امی ۲۰۲۵؛ اسکورسیزی و ران هاوارد نامزد جایزه بازیگری شدند!
- آثار مهم تاریخ سینمای ایران در فهرست ترمیم/ دوپینگ سینمای ایران با مارتین اسکورسیزی
- کاپولا یک هتل سینمایی راه انداخت
- بازیگر نقشهای اکشن تایید کرد؛ دواین جانسون در فیلم اسکورسیزی بازی میکند
- به تهیهکنندگی اسکورسیزی و اسپیلبرگ؛ خاویر باردم و ایمی آدامز با «تنگه وحشت» بازمیگردند
- با حضور احتمالی دیکاپریو و اسکورسیزی؛ اقتباس سینمایی «شیطان در شهر سفید» جان گرفت
- ماجرای برخورد کیمیایی با کاپولا و انتقاد کیمیایی از ساخت ادامه پدرخوانده توسط کاپولا
- به خاطر یک عمر دستاورد هنری؛ بالاترین نشان موسسه فیلم آمریکا به کاپولا اهدا میشود
- جشنواره هلندی اعلام کرد؛ نامزدی کاهانی و اسکورسیزی برای جایزه سپتیمیوس آمستردام
- اسکورسیزی ساخت فیلم «زندگی عیسی» را پاییز شروع میکند
- «مگالوپولیس» در آمریکا اکران میشود
- تجلیل از آهنگساز «ارباب حلقهها» در جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۴
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی


دوستاره فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» در یک گفت و گو در مورد انتقاد از فیلمهای ابرقهرمانی که در چند هفته اخیر اوج گرفته است، صحبت کردند.


