تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75286

 

به دنبال موضع‌گیری سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم دولت محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه فیلم «عصبانی نیستم» بدون مجوز شروع به ساخت کرد و بعد از پیگیری‌های ما، سازندگان برای مجوز اقدام کردند، رضا درمیشیان کارگردان این فیلم در یادداشتی که اختصاصا در اختیار «جامعه فردا» قرار داد به این اظهارات پاسخ گفت.

به گزارش سینماسینما، او در این یادداشت یادآور شده است: «تصویر پروانه ساخت فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» در پاسخ به اظهارات سراسر کذب آقای سیدمحمد حسینی، وزیر محترم ارشاد و فرهنگ اسلامی دولت احمدی‌نژاد، مبنی بر ساخت «بدون مجوز» فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» و اظهارات دروغین ایشان مبنی برای پیگیری‌هایشان برای صدور مجوز پس از فیلمبرداری (!!!) مقایسه تاریخ کلاکت زمان فیلمبرداری و تاریخ صدور پروانه ساخت به خوبی گواه دروغگویی ایشان است. لطفا این «پروانه ساخت» را «دست» به «دست» برسانید به دست وزیر «دلواپس» آقای احمدی‌نژاد تا دیگر دروغ نگویند. حق شکایت از آقای حسینی را برای خود محفوظ می‌دارم.»

جهت تنویر افکار عمومی، تصویر مجوز ساخت این فیلم در دوره مذکور، به همراه تصویری که نشان می‌دهد فیلمبرداری پس از این تاریخ آغاز شده است، می‌آید.

منبع :روزنامه جامعه فردا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها