علی احمدی قصد دارد نمایش «مادر» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.
به گزارش سینماسینما، علی احمدی کارگردان تئاتر با نمایش «مادر» به نویسندگی فلوریان زلر و ترجمه تینوش نظمجو به تماشاخانه ایرانشهر میرود.
خسرو احمدی تهیه کنندگی این نمایش را برعهده دارد و پانته آ بهرام نیز اولین هنرمندی است که نامش به عنوان بازیگر این نمایش منتشر شده است.
از نمایشهای پیشین گروه تئاتر بداهه به سرپرستی علی احمدی میتوان به «شب بخیر کیارستمی»، «شازده فیل هوا می کند»، «پپرونی برای دیکتاتور»، «خشم اژدها» و «زهرماری» اشاره کرد.
*عکس کنار خبر از محسن کرمانی است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شلوغ کردن معرکه!/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- آن دقایق جانکاه/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- در مراسم سالگرد حمیدرضا صدر مطرح شد؛ مردی که با مرگش سرطان را شکست داد/ ۳۶۵ روز در فراق «صدر»
- فضای غریب، شخصیتهای ناآشنا/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- اکران «آینده» از ۲۳ بهمن قطعی شد
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «شکارچی گوزن» با صدای پانتهآ بهرام + تیزر
- پانتهآ بهرام سفیر «سرای گوهر» شد/ پناهی برای دختران بیسرپناه
- انتشار اولین تیزر از پشت صحنه «خائن کشی» همزمان با زادروز هشتاد سالگی مسعود کیمیایی
- «آینده» با حضور پانتهآ بهرام و کامبیز دیرباز در سینماتک خانه هنرمندان
- مهمانان آخر هفته «خندوانه» چه کسانی هستند؟
- نظر خاطرهساز دهه شصتیها درباره برنامههای کودک تلویزیون
- این فیلم ها به خاطر قهر بازیگران، آخر داستان شان عوض شد
- پانته آ بهرام خبر داد: پایان «دلدادگان» چیز دیگری بود! / عکس
- پانته آ بهرام :سینما نمیتواند از بازیگرانی مثل من عبور کند
- پانتهآ بهرام مهمان امشب مهران مدیری در «دورهمی» + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





