کارگردان فیلم مستند «روزهای ناتمام» از پایان تصویربرداری این مجموعه در کیش خبر داد.
مهدی قربانپور، با اشاره به اینکه موضوع این فیلم، کرونا است، از پایان تصویربرداری آن خبر داد و اظهار داشت: مستند «روزهای ناتمام» درباره تنهایی انسانی است که دو جنگ را سپری می کند.
وی تصویربرداری «روزهای ناتمام » را ۳۶ جلسه عنوان کرد و افزود: بیشتر عوامل فیلم کیشوند بودند و تمامی مراحل ساخت این مجموعه در جزیره کیش اتفاق افتاده است.
قربانپور با اشاره به بخشی از دیالوگ فیلم گفت: «نمیدونم چندتا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتنها عادت دارم، راز هیچ کس رو به کس دیگهای نمیگم. فرقی نمیکنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی امروز من»
وی که عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران است، پیش از این مستندهایی چون زمناکو، ما همه سربازیم، آنجا که هیچکس نیست، صد و نود و تمام آرزوهای من، تنهای قصههای خوب را نیز در کارنامهی خود دارد که مورد توجه جشنوارههای داخلی و خارجی نیز قرار گرفته است.
«روزهای ناتمام»، به کارگردانی مهدی قربانپور محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و دیگر عوامل فیلم عبارتاند از: تصویربردار: مهدی آزادی ، روزبه رایگا، مشاور کارگردان : ارسلان امیری، تدوین: مریم شاپوریان، صدابردار: مهدی ( پارسا )کریمی، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، طراحی و ترکیب صدا: گیسو آزاد روش، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی، طراح تیتراژ :حامد بارئی طبری، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح : سید سعید داوودی.
کارگردان «روزهای ناتمام» در سالهای اخیر تندیس شایستگی بهترین فیلم و پژوهش را از جشن خانه سینما و تندیس بهترین کارگردانی را جشنواره بینالمللی فیلم حقیقت دریافت کرده است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فصل فرار اسبها» آماده نمایش شد
- جنگ با کرونا/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «روزهای ناتمام» و دو فیلم دیگر
- همزمان با نمایش در جشنواره سینماحقیقت؛ پوستر «روزهای ناتمام» منتشر شد
- مهدی قربانپور دبیر پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش شد
- آغاز ساخت موسیقی «روزهای ناتمام»/ آمادهسازی برای جشنواره سینماحقیقت
- یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی شد
- نمایش مستند «زمناکو» با حضور نوید محمدزاده در هفته سینمای کردی
- نیما جاویدی: جشنواره بینالمللی فیلم وارش جشنوارهای نوستالژیک است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





