کارگردان فیلم مستند «روزهای ناتمام» از پایان تصویربرداری این مجموعه در کیش خبر داد.
مهدی قربانپور، با اشاره به اینکه موضوع این فیلم، کرونا است، از پایان تصویربرداری آن خبر داد و اظهار داشت: مستند «روزهای ناتمام» درباره تنهایی انسانی است که دو جنگ را سپری می کند.
وی تصویربرداری «روزهای ناتمام » را ۳۶ جلسه عنوان کرد و افزود: بیشتر عوامل فیلم کیشوند بودند و تمامی مراحل ساخت این مجموعه در جزیره کیش اتفاق افتاده است.
قربانپور با اشاره به بخشی از دیالوگ فیلم گفت: «نمیدونم چندتا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتنها عادت دارم، راز هیچ کس رو به کس دیگهای نمیگم. فرقی نمیکنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی امروز من»
وی که عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران است، پیش از این مستندهایی چون زمناکو، ما همه سربازیم، آنجا که هیچکس نیست، صد و نود و تمام آرزوهای من، تنهای قصههای خوب را نیز در کارنامهی خود دارد که مورد توجه جشنوارههای داخلی و خارجی نیز قرار گرفته است.
«روزهای ناتمام»، به کارگردانی مهدی قربانپور محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و دیگر عوامل فیلم عبارتاند از: تصویربردار: مهدی آزادی ، روزبه رایگا، مشاور کارگردان : ارسلان امیری، تدوین: مریم شاپوریان، صدابردار: مهدی ( پارسا )کریمی، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، طراحی و ترکیب صدا: گیسو آزاد روش، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی، طراح تیتراژ :حامد بارئی طبری، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح : سید سعید داوودی.
کارگردان «روزهای ناتمام» در سالهای اخیر تندیس شایستگی بهترین فیلم و پژوهش را از جشن خانه سینما و تندیس بهترین کارگردانی را جشنواره بینالمللی فیلم حقیقت دریافت کرده است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فصل فرار اسبها» آماده نمایش شد
- جنگ با کرونا/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «روزهای ناتمام» و دو فیلم دیگر
- همزمان با نمایش در جشنواره سینماحقیقت؛ پوستر «روزهای ناتمام» منتشر شد
- مهدی قربانپور دبیر پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش شد
- آغاز ساخت موسیقی «روزهای ناتمام»/ آمادهسازی برای جشنواره سینماحقیقت
- یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی شد
- نمایش مستند «زمناکو» با حضور نوید محمدزاده در هفته سینمای کردی
- نیما جاویدی: جشنواره بینالمللی فیلم وارش جشنوارهای نوستالژیک است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





