
فیلمبرداری فیلم تلویزیونی کمدی «بیا کنارم» به کارگردانی «سیامک خواجه وند » و به تهیه کنندگی « مریم ابراهیم وند» در ورامین تهران پایان یافت.
بنابر گزارش روابط عمومی پروژه، سروش جمشیدی و مریم ابراهیم وند نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند.
سیامک خواجه وند تاکنون در برخی از فیلم های سینمایی «تهمینه میلانی » دستیار کارگردان و برنامه ریز بوده و همین طور فیلم سینمایی « فوتبالی ها » را کارگردانی کرده است.
در این فیلم همچنین بهنوش بختیاری، رضا فیاضی، رامین ناصر نصیر، آزاده ریاضی ، مهدی امینی خواه، محمد حسن حسینیان و فرهاد علوی بازی می کنند.
بنابر همین گزارش، خلاصه داستان فیلم آمده بدین شرح است:« نیره زن جوانی است که به عنوان کارگر خدماتی به خانه زنی مجرد و ثروتمند میرود. او در آستانه جدایی از همسرش است که تازه اعتیاد را ترک کرده و برای آشتی با او و ثابت کردن خودش هر کاری میکند. اما با خرابکاری پسر کوچک در این خانه تلاشی مشترک و ناخواسته بین آنها برای درست کردن اوضاع شکل میگیرد که نتایج جالبی در زندگی آنها و افراد دیگری دارد…».
فهرست عوامل فیلم:
تهیه کننده: مریم ابراهیم وند/کارگردان: سیامک خواجه وند /جانشین تهیه کننده: مهدی رادان آرا/ نویسنده: کیانوش اسلامی /
مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: حمید رضا ازوجی/مدیر فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی/گریم: امیر صفادل/
طراح صحنه و لباس: زهرا عامری/
مدیر تولید: تورج اجلی/مدیر تدارکات: امیر پورحیدری/صدابردار: محمدرضا شیبانی/
دستیار تهیه کننده: فرانک آرتا/مجری طرح : احمد ابراهیم وند/عکاس: فاطمه تهمتن/
تدوین: امیر حسین مسلمی/منشی صحنه:آناهیتا گلفام..
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





