به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایى «چهار انگشت» به کارگردانى حامد محمدى و تهیهکنندگى حمید پنداشته که در کشور کامبوج مقابل دوربین رفته با طى کردن مراحل فنى آماده نمایش شد. هم اکنون این فیلم در انتظار پروانه نمایش است تا پس از آن در نوبت اکران قرار بگیرد.
حسن ایوبى تدوین این فیلم را انجام داده و امیر توسلى ساخت موسیقى را بر عهده داشته و علیرضا علویان نیز صداگذارى و میکس آن را انجام داده است.
جواد عزتى و امیر جعفرى بازیگران اصلى «چهار انگشت» هستند. فیلم قصه دو دوست است که براى اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر میکنند اما درگیر اتفاقاتى میشوند…

این فیلم اولین محصول مشترک ایران و کامبوج است و پاز استودیو از کمپانى «کانتانا» در تولید آن مشارکت داشته است. صحنه هایى از این فیلم نیز در تایلند و ایران مقابل دوربین رفته است.
عوامل اصلى که در ساخت این فیلم همکارى داشتند عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر پروژه: تهاناتپهون سینپونکوئد، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین :حسن ایوبی، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، مدیر تولید: پانیسا آنودید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، جانشین تولید کامبوج: تانادت پرادیت، جانشین تولید ایران: نادر ایمانی، انتخاب لوکیشن: اییام سامران، دستیارکارگردان: سویکون نیم اون، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، یعقوب جهان پور، دستیار صدا: حمیدرضا محمودی، عکاس:جیراسا جاکاوان، مشاور رسانه اى: سعید حسینی، مجری طرح: احسان ظلی پور، تهیهکننده: حمید پنداشته.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- وحشیسازی یا وحشیزادگی؟/ روایتی از داود اشرف و زخم فرودستان در «وحشی»
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- «آنها مرا دوست داشتند» از ۱۸ مهر اکران میشود
- «تمساح خونی» و «آبی روشن» آنلاین اکران میشوند
- بازگشت جواد عزتی به خونبازی در «زخمکاری ۳»
- «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
- یک رکورد دیگر برای «تمساح خونی»؛ ۱۱.۵میلیارد فروش در ۷ روز
- «تمساح خونی» رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را شکست
- «تمساح خونی» در سینماها/ رونمایی از پوستر فیلم جواد عزتی
- «برهوت» آماده نمایش شد/ رونمایی از نخستین تصویر فیلم
- هوشمندی در آفرینش موقعیتهای کمیک/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
- بازیهای خوب در فیلم خوب/ نگاهی به «تمساح خونی»
- موفق در سرگرم سازی/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
- دست برنده برای فرشته مرگ/ نگاهی روانشناختی به فصل دوم «زخم کاری»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





