تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48292

شبکه نمایش۳۰ فیلم سینمایی جدید در ایام از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این شبکه در ایام نوروز بیش از ۶۰ فیلم سینمایی پخش خواهد کرد که ۳۰ عنوان برای اولین بار دوبله و از تلویزیون پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی جدید شبکه نمایش در سه باکس سینمای هند، سینمای ملل و سینمایی جذاب به ترتیب در ساعات ۱۹، ۲۱ و ۲۳ پخش خواهد شد.

«کن لوچ» با فیلم «من، دانیل بلیک» مهمان نوروزی سینمای ملل شبکه نمایش

سینمای ملل هر شب ساعت ۲۱ در ایام نوروز از شبکه نمایش پخش خواهد شد و فیلم‌هایی از سینمای فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، ژاپن، فنلاند، نروژ، دانمارک، استونی، اسپانیا و هنگ کنگ در آن پخش خواهد شد. فیلم‌های تحسین شده‌ای همچون «من دانیل بلیک» آخرین فیلم کن لوچ، ۱۹۴۴ و «ماجراجویی دونارک و معدن» از جمله فیلم‌های سینمای ملل شبکه نمایش در ایام نوروز خواهند بود.

فیلم‌های: «بازی اسرار آمیز ۲ »، «جزیره کاپیتان»، «مارسی»، «تیم رویایی»، «طوفان»، «ارزیابی همه چیز کیو»، «دینا در ماجراجویی دونارک»، «آخرین فرمانروا»، «پزشک جانشین»، «نغمه به یاد ماندنی»، «من دنیل بلیک» و «معدن»، همگی محصول سال ۲۰۱۶ و فیلم‌های: «مزدور،تیم رویایی» ، «اسب های وحشی»، « ۱۹۴۴» و … محصول سال ۲۰۱۵ از جمله فیلم‌های نوروزی و آماده سازی شده شبکه نمایش هستند.

«ریشه‌ها»، «وال استریتِ الیور استون»، «سیکاریو» و «تولد یک ملت» در ایام نوروز ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

«ریشه‌ها» که برداشتی جدید از داستان الکس هیلی، محصول سال ۲۰۱۶ است و شکل‌گیری تمدن آمریکا و بردگی سیاهان در آمریکا را روایت می کند، در ۴ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

نسخه قدیمی فیلم «وال استریت» که به افشاگری فساد در وال استریت امریکا در دهه ۶۰ میلادی می‌پردازد، توسط الیور استون ساخته شده و برای اولین بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد. فیلم تولد یک ملت که جوایز متعدد بین‌المللی گرفته و منتخب جشنواره ساندس بوده، نیز در جدول نوروزی شبکه نمایش قرار دارد، این فیلم روایت‌گر قیام منجر به شکست سیاهان علیه استثمار سفیدپوستان در امریکا است.

«سیکارو» فیلم تحسین شده دیگری است که به فساد سیا و اف بی ای در ترانزیت مواد مخدر در مکزیک می پردازد فیلم دیگر شبکه نمایش برای نوروز است.

سینمای هند با راج کاپور و آمیتا باچان میهمان نوروزی نمایش

شبکه نمایش برای نوروز ۹۶ برخی فیلم‌های کلاسیک سینمای هندوستان از جمله فیلم «حلال و حرام» با بازی راج کاپور، آناند با بازی آمیتا باچان را برای اولین بار دوبله کرده است و در کنار فیلم‌های جدید سینمای هند همچون «گول مرا مخور» و «شامیتاب» پخش خواهد کرد.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها